Ik ging jou stappenplan volgen! wel met jou plaatje want ik heb een rot muis maar dit kwam er bij mij uit Ik heb wel psp! dus ik kon niet alle tools vinden! maar ten eerste als ik dus een lijntje teken (zoals de wimpers) Krijg ik van die pixel lijntjes blokje voor blokje! enig idee hoe ik dat kan veranderen?? en hoe krijg je die randjes enz.. zo mooi? bij mij doet die burn tool of welke het ook was dus helemaal niet zo mooi alles vervagen! en alles is zo lastig met al die lagen! kanonne! ik snap er echt de ballen van dus hulp is hardstikke welkom!
Heluppie Het word bij mij allemaal zo pixelachtig!
ook vraag ik me af wat je met de natte vinger bedoel en met gegoomd!
En kijk mijn wimpers het waren echte van die pixelstreepies! ONWIJS lelijk het leken niet eens op wimpers dus nu heb ik er dit van geflanst! Help me ff verder op weg please haha
*huid iets minder bleek *wallen weg *oogpotlood/mascara *klein lijntje met andere kleur/oogschaduw mag ook *strikje in mn haar iets meer roze * géén foundation/extreme tan look *klein (bijna onzichtbaar) moedervlekje onder mn oog óf weg gehaald óf juist versterkt *het liefst mooie achtergrond en verder alles wat jullie nog kunnen veranderen aan mn gezicht!
maar dan heb ik nog een vraagje (A) als ik bijv wimpers teken! worden het van die letterlijke pixel streepjes kortom! vierkantjes! en bij de topicstater (ben haar naam ff kwijt) Is dat gewoon een hele soepele lijn niks geen pixel streepjes
Zit een beetje door dit topic te bladeren echt gaqve bewerkingen. Wordt dit allemaal met Adobe photoshop gemaakt? Heb dat programma namelijk ook en snap er werkelijk geen hol van dus als iemand zin heeft het mij uit te leggen