Ik denk dat ik aan de zijkanten de blaadjes loshaal en minder draadjes doe. En de onderste blaadjes eraf.
Even puzzelen dus

Inderdaad gepriegel
Hoewel ik ook een levensboom hanger zag met 0,5mm draadjes, wow
over gepriegel gesproken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

over gepriegel gesproken

Hij glimt iig behoorlijk. Lau schreef:Heel gaaf sunshine! Ik doe het je niet na!
De achterkant momenteel:
[ Afbeelding ]
En mag gelijk door met nog zo iets mijn vader vond hem zo vet dat hij ook zoiets wil maar dan andere stijl.
Voor hem ga ik deze maken:
[ Afbeelding ]
En dan ook zwarte achtergrond en wat blad goud details. Want hij heeft gouden accenten in huis.
DubbelFun schreef:Uithalen lijkt me zo zonde

Polarize schreef:Het is nog een beetje roestig, maar het heeft wel wat charme vind ik. Mijn tasje die ik altijd mee heb naar concerten is slachtoffer geworden van mijn eerste borduurproject
Ik wil nog wat andere soorten bloemen erop borduren, en misschien aan de andere kant een maand en sterren voor een "dag en nacht" thema
[ Afbeelding ]
Polarize schreef:Het is nog een beetje roestig, maar het heeft wel wat charme vind ik. Mijn tasje die ik altijd mee heb naar concerten is slachtoffer geworden van mijn eerste borduurproject
Ik wil nog wat andere soorten bloemen erop borduren, en misschien aan de andere kant een maand en sterren voor een "dag en nacht" thema
[ Afbeelding ]

Sunshinedaan schreef:Polarize schreef:Het is nog een beetje roestig, maar het heeft wel wat charme vind ik. Mijn tasje die ik altijd mee heb naar concerten is slachtoffer geworden van mijn eerste borduurproject
[ Afbeelding ]
Leuk geworden! En wat een schattige bloemetjes![]()
Leuk idee Lau! Ga je werkjes voor anderen maken?
Ik ben mijn boom aan het uithalen
Was er niet tevreden mee,ook niet na wat wijzigingen
Dus ik begin overnieuw en dan wat strakker knopen