Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nevony schreef:Jis_ schreef:Ik zie inderdaad een minimaal verschil in ogen maar totaal niet storend. jij bent ook wel heel kritisch. Heel herkenbaar.![]()
Die opdracht is echt vet!![]()
Kan je de foto niet extreem oplichten? dan kun je misschien de neus beter zien. soms werkt dat, of een duidelijke foto opzoeken met de zelfde stand van het hoofd. Mooie zachte tekening.Ja dat kan ik mee voorstellen dat je dat herkent!
Ik heb je tips voor het neusje opgevolgd, dankjewel! Zo kon je het inderdaad een stuk beter zien. Alleen had ik al iets te ver met donkergrijs/zwart gekleurd waar eigenlijk de neus had moeten komen, bleek nu. Dus hij is wat kleiner geworden dan de bedoeling was, maar goed. Een mooi lijstje gekocht, nu nog even een passe partout snijden en dan is het een mooi cadeautje voor de kerst denk ik zo!![]()
Ondertussen ook weer wat nieuws aan het uitproberen: Pastelkrijt op velours papier. Daar kun je niet zo precies mee werken dus mijn projectje is eigenlijk wat te klein/priegelig naar mijn smaak, want het is op A4. Maar het werkt wel heeuul snel! Na twee avondjes tekenen heb ik al een hele achtergrond en een half hoofd van de wolf die ik maak. ook weleens leuk haha. Als ik wat verder ben, maar ik een foto.
Gaaf werk van jou Jis_ met die vrouw. Doet me een beetje aan Mucha denken. Niet qua stijl misschien, maar die portretteerde ook van die prachtige weelderige vrouwportrettenn. Leuk ook dat je de foto's zelf hebt gemaakt. En vet dat je gaat exposeren zeg! Hoe werk dat dan, schrijf je dan een galerie in de buurt aan ofzo? Leuk vooruitzicht in ieder geval voor het nieuwe jaar!
Telpeva schreef:Excuses voor de vertraging, een OP maken was iets meer werk dan ik dacht, ik ben er nog mee bezig en hoop hem straks online te zetten.
Ik vind hem nog steeds erg gaaf Jis, en eigenlijk heb ik weer dezelfde opmerking als eerder... ik denk steeds wow die is mooi, en dan denk ik hij is af. Maar dan ga je er mee verder en dan krijg je hem steeds nog weer wat mooierHOE doe je dat toch!
Nevony ik ben benieuwd naar je werk! klinkt veelbelovend
Sjolvir schreef:De 1e voor volgend jaar[ [url=m/32NBka.jpg]Afbeelding[/url] ]