Uska, probeer misschien wat binnenin de tekening ook wat te klieren, en niet enkel de contouren. Zo heb je meer een "feel" van de anatomie. De snake coil methode is ook heel fijn om in perspectief te werken met mensen! Voor de rest heel leuke schets.

Pompompom, je hebt zo'n eigen stijl, zo fijn om naar te kijken! Moest ik zelf geld hebben en er niet constant naar op zoek zijn (arme kunstenaar en whatnot

Zwanepol, blijven volhouden! Ik vind deze schets al goed gelukt, zeker voor vooraanzicht. Benieuwd naar de uitwerking.

Athelas, inderdaad het contrast, maar dat komt echt met oefening en durven. Gewoon blijven gaan vooral. Probeer het zwart potlood ook eens boven te halen - dat doet al veel met durven te werken met kleuren. Hetzelfde voor de ogen wel - let erop dat de binnenooghoeken naar de neus toe zijn gericht en niet naar elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel.
Delicia, top! Snelschetsen, daar leer je imo het meeste van.

Ik maak mijn pixel art met photoshop CC. Werkt erg fijn, zeker nu ze sommige key shortcut errors eruit gehaald hebben! Over het oogje dat te groot is - meer een artistieke keuze, maar snap de opmerking wel.

Gisteren nog wat geprutst aan gesture drawing, echt niet simpel om op 60 seconden een vlotte schets op papier hebben staan. Geen mogelijk tot uitwerken dus ik kan de perfectionist niet uithangen.

Vandaag ook gewerkt voor school (moeten drie tekeningen p/w maken) maar ik kon het niet laten ook even mijn eigen schat in mijn schoolschetsboek te verstoppen. Snelle kleurenschets van zo'n tien minuutjes op A5.