Het is een schetsje gemaakt tijdens de les
Het is ook uit het hoofd gedaan dus het is niet de mooiste

5/10 minuten werk.
Het is een zwanger paard heb ik besloten, veelste dik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had iedereen, maar dan ook iedereen een mooi commentaar gegeven. Ik ben bij de laatste en *floep*, mijn pc besluit om op dat moment opnieuw op te starten om updates te installeren. En met dat nieuwe Windows, ben ik er nog niet achter hoe ik dat moet tegenhouden...

Nayomie schreef:Duke, beiden prachtig!
4
Wie kan zien wat dit is wint de nobelprijs
[ Afbeelding ]
Ik ben van een iets minder bekend puntje gaan tekenen
Dat kun je van veel kleurpotloden nog niet altijd zeggen, laat staan pennen 
Je neusje is echt supermooi.
of idd hoog drachtig.
) in verschillende kleuren, dus even bedacht om daar wat op te maken. Maar toen besloten dat op A3 tekenen op zulk papier ook vraagt dat ik het inkleur, en dat dat iets te veel tijd ging kosten waar ik geen zin in had. Dus maar een snel kleurenkrabbeltje op blauw A4 karton, combi pastel en coloursoft, met een referentieplaatje die ik geweldig vond, een paardje springend in een bloemenveld.
goed gelukt voor zo'n moeilijke pose.
maar vind het toch nog goed gelukt hoor voor zo uit het hoofd.

)
) A4 aquarelpapier, acrylverf en een beetje Gimp voor het effect.
erg leuk!
leuk met zo'n donkere ondergrond. Misschien dat donkere wat laten spiegelen aan de onderzijde van het paard?
en die eerste is vooral lief!

Ik heb hier ook posters aan de muur hangen. Toen ik in Frankrijk was eens een frans souvenir tijdschrift gekocht waar die in zaten, hele mooie platen zitten erbij 
(aan je titel te zien)
Thanks voor de tip, ik zal het eens mee proberen te nemen. Je 111 is ook goed gepakt, mooie beweging, leuke combi met de schets er tussendoor. En die van vandaag vind ik ook tof kleurgebruik 
En van Slawik waar ik van de week uit mijn boek een paar kopieen gemaakt had die hier dus op mijn bureau zwerven, om na te tekenen. Dus vandaag weer een paarse schets op A5.
)
.
) mijn eerste onderlinge parcourtje mee heb gesprongen.

)
ben benieuwd waarvoor hij zal kiezen...
en die tweede is heerlijk toepasselijk op momenteel
kwam gisteren langs een wei waar en Shetlander volledig opging in het groomen door de kauwtjes
dat verheerlijkte koppie erbij was zo sprekend!

)
). Heel mooi.
) een haarbal op pootjes. Uit het hoofd met stift, fineliner en een vleugje Gimp. Beetje smal plaatje, maar dat gebeurd er nu eenmaal als je een frontaal paard op een liggend A4tje zet. Ik hád het blaadje kunnen draaien maar meestal weet ik van te voren ook niet wat er uit komt als ik los werk.
toch? Dacht ik? 
echt zo'n stoere bink met een zacht hartje. Althans: dat zie ik erin 
zo herkenbaar ook
(op die dagen liep ik regelmatig direct weer terug naar huis... Alleen het hoofd erbij zei mij al genoeg
)

.

En heel misschien zou het voorste achterbeen ietsje langer mogen, maar verder vind ik de benen totaal niet slecht, je hebt ook het behang perfect weergegeven.

)