Gaaf die haflinger! Hier weer eens het tekentablet uit het stof getrokken, hierbij de knappe fries van Hannelover:(voorbeeld)
_l_amanda_l_ schreef:En nog maar eentje, het schimmeltje van _sillebil:[ Afbeelding ](voorbeeld)Leuke stijl zeg! Zoek je nog meer modelletjes
Heeft er misschien iemand tips? Ik wil graag wat vaker (en beter) gaan tekenen. Opbouwende kritiek is altijd welkom!
Gemaakt voor de 2017 teken challenge. Daarom niet helemaal tot in detail goed uitgewerkt. Maar misschien toch leuk om even te delen. Paardje van Calanddra in oliepastelkrijt. Ik zal morgen met daglicht een fatsoenlijke foto maken.
Naar aanleiding van een foto van rosslover en voor de teken challange van 2017 Gemaakt met m'n mobiel met Artflow
Hoi! Ik ben 12 jaar en lang niet zo goed als jullie, maar ik zou toch erg graag wat laten zien. Ik vindt de ogen erg lastig. Heeft iemand misschien tips?
Een foto van Leo gebruikt voor m'n 'tekening per dag'. Losjes, dus denk niet dat je het paard erin herkend
joey_lover, grappig, zelfde foto gebruikt, maar zo'n verschillend resultaat! Ook de foto van Leo gebruikt voor 'een tekening per week'