Ik vind het een erg hippe heupketting hoor. Is weer eens wat anders.
Nee SS, zoiezo niet mijn kraal, maar ook hier bezig bepaalde "kralen" in de opruim. (veters, niet/kettelstiften zilver/goudkleur, oorhaakjes zilver/goudkleur, ringetjes zilver/goudkleur etc, allemaal shopruiming)
melanie_h
Geplaatst: 27-07-10 20:18
Dank jullie, Ik weet zelf eigenlijk nog niet wat ik vind van mijn heupketting. Heb hem destijds aan de kant gelegt omdat ik niet wist wat er wel aan moest veranderen, maar was niet geheel tevreden toen. En ach als ik hem zo zie op de foto's valt het wel weer mee en vind ik hem wel leuk geworden, of ik er wat aan ga veranderen weet ik nog niet laat nog maar eens liggen. Wie weet valt me wel wat in ineens
Het zijn geen leren SS, gewoon im suede 3mm in de kleuren (even spieken) baby blauw, turquoise, creme, mint en mokka. Deze zijn per meter. Dan nog zand en zwart en deze zitten op een rolletje.
Dat zal niet mee vallen SS want die is vorige week gestopt. Ik verkocht budget "kralen", maar omdat de sieraden veelal gemaakt worden met wat luxere "kralen", heb ik dus nog wat webshop restjes die opgeruimd mogen.
Ik zal straks even kijken of ik foto's van de veters heb in klein formaat.
Sorry dat ik zo kom binnenvallen hoor.. Maar ik had een vraag; maakt iemand toevallig kettingen maar dan met een soort van stof (waar ook die wrap armbanden mee gemaakt worden als jullie me snappen? En hebben jullie daar voorbeelden van?) Ik heb namelijk vrijdag een fotoshoot en wil kijken of ik nog een leuke ketting kan scoren.
@melanie_h: Super mooie heupketting!! Ziet er leuk uit, als je er toevallig meer gaat maken en je hebt een topic ofzo moet je het maar even melden als je wilt.