snadrem, die zijn keiiiiiii leuk. maar jij die met sketch en paint?
Zoraphier
Geplaatst: 12-04-09 18:21
Haha, leuk topic Heb ook even wat geprobeerd. Lijkt nog nergens op maarja Die voorpluk klopt niet en had ook geen tijd meer voor de oren. Dat groene is trouwens gras
Karin_88
Geplaatst: 12-04-09 18:31
5 minuten is best weinig ... Hier zonder kleur dus... En aan het eind ook afgeraffeld
ankyy
Geplaatst: 12-04-09 18:59
Wat een leuk topic zeg! Vooral de programma's die er genoemd worden om mee te tekenen
Wranglerbutt
Geplaatst: 12-04-09 19:27
Leuke stijl heb jij, Snadrem Vooral die eerste is hilarisch!
Snadrem
Geplaatst: 12-04-09 20:34
drafbalk schreef:
snadrem, die zijn keiiiiiii leuk. maar jij die met sketch en paint?
Ik heb ze getekend met die link een pagina terug, OneMotion
Whoe wat een leuk topic en wat een leuk programmatje, dat onemotion! k vidn 5 minuten nog best lang! Was alleen de eerste keer dat ik een poging deed tot tekenen op de computer (tekenen in het algemeen, trouwens), dus het ziet er niet uit, hahahah
wow mooi. je hebt de oren niet ingekleurt, of was de tijd op . voor de eerste keer is je werk best mooi. je werkt mooi gedetaillerd en leuk met de schaduwen. de ogen zijn ook prachtig. hoewel de buik er wat anders uitziet, kun je dat nog dooroefenen.
Haha, wauw, nou bedankt!! De oren zag ik pas op het laatste moment, en toen ik het groene kwastje in een bruine wilde veranderen, sprong de tijd op 5 minuten
Hier de volgende, hahaha, een shetty met stalbenen
(eerlijk is eerlijk, 't was 6 minuten )
Hahaha, wat leuk! Dat programma maakt er zelfs nog wat moois van als je níét kan tekenen!