Mijn laatste aanwinst, een witte melkgeit op 30x30. Mijn motto voor deze was, sneller en losser. Heb de neiging om nog door te gaan maar hij is af, punt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Fijne feestdagen! Bedankt dat ik dit jaar mee mocht doen met de challenges. Hopelijk volgend jaar iets meer tijd om vaker mee te kunnen doen.
Ik hoop dat jullie genieten van mooie dagen.

vorig jaar was niet zo'n creatief jaar voor mij, maar ik kreeg weer wat motivatie door dit topic en ben ik in die motivatie blijven hangen. Soms was het creatieve project een comic, dan een naaiproject, een lino print of een paddenstoelmuts
ik heb van alle dingen genoten
Er waren volgens mij een hoop mensen die het leuk leek!
Inmiddels al wel begonnen aan de schelp. 
in mijn gewone schetsboek wou echt niks, dus daarom voor het eerst in een...jaar volgens mij, mijn grote A2 schetsboek er weer eens bij gepakt! Bewust begonnen met goedkope verf en kwasten zodat ik echt 0,0 druk had
maar uiteindelijk net lekker afgewerkt met mijn betere kwasten en Amsterdam acrylverf, misschien dat ik morgen nog verder ga afwerken. Dit is zo'n eentje waar ik eindeloos aan kan werken volgens mij
Het valt mij altijd tegen als ik een honden probeer te tekenen, dat je begint en denkt "ik weet toch wel hoe een hond eruit ziet", en als je klaar bent denk ik dan "nou ja, niet zo dus." Dit is zeer overtuigend een hond die eruit ziet als een hond.
welk materiaal is het, markers?
Je bent het afgelopen jaar ook echt kneiterhard vooruit gegaan, het is zo leuk om echt de progressie te zien in wat je geplaatst hebt.
Eerst wilde ik de kelpie tekenen die over de man heen stond en hem een dikke vrolijke lebber over zijn gezicht gaf, maar 1) dat bleek perspectivistisch een uitdaging die ik snel opgegeven heb en 2) toen ging ik kelpies googlen en zag ik dat ze soms een vissenstaart hebben, en laat het bij deze kelpie nou nog net niet duidelijk zijn wat er aan dat achterlijf zit. Dus dacht ik, wat nou als die kelpie uit het water springt, vergeet dat ie een vissenstaart heeft en daar dan heel beledigd aangespoeld gaat zitten wezen met zijn slachtoffer net buiten bereik.
Ik heb nu wel krijtjes die er beter op pakken dan potloden.), maar soit. Niet geheel ontevreden en het was leuk om met het licht te spelen.