[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:16

Telpeva schreef:
Chris is de jongen die laatst ook bij Jeff zijn moeders huis was, met hem had ze toen gezellig zitten kletsen toen Jeff nergens te bekennen was.

Scherp!!! :')
Ik was nog even aan t nadenken :o

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:21

Telpeva schreef:
Chris is de jongen die laatst ook bij Jeff zijn moeders huis was, met hem had ze toen gezellig zitten kletsen toen Jeff nergens te bekennen was.

Ohja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:28

Het is enorm druk in de feesttent. Jeff en ik dansen en we drinken veel bier met de buren en Jeff zijn vader. Ik kan het goed vinden met zijn vader. Het is een lieve man.

Die nacht duiken we dronken onze tent in. Het is een geweldige nacht samen en we hebben de grootste lol. Het enige nadeel is wel, dat de toiletten erg ver weg staan. Daarom besluit ik snachts stiekem in de bosjes te plassen.

Eufories loop ik al waggelen met mijn toiletrol over het terrein. Onderweg kom ik wat jongens tegen en ze maken opmerkingen. Het boeit mij niet, mijn dag kan niet meer stuk.

De vader van Jeff blijkt mij ook een pittig moidje te vinden, zoals Jeff dat zei. Als we weer naar huis toe rijden besluiten we nog even bij Van der Valk te gaan eten met zijn drieën. De vader van Jeff betaald.

Zodra we thuis zijn vraag ik aan Jeff of we niet ook bij zijn vader kunnen gaan wonen, maar helaas. Het is te druk en er is te weinig geld. Ergens baal ik wel want eigenlijk voel ik mij hier bij zijn moeder niet op mijn gemak. Ik besluit er verder maar geen woorden aan vuil te maken.

Morgenmiddag heb ik met Chris in het park afgesproken. Hopelijk kan ik met een smoesje bij Jeff weg komen dan.

maralyn

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:33

Aaaah nee .. ze pakt weer de boot en vaart weer naar het eiland, "problemen!"

Streepje... Wat doe je...

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:32

Even lekker bij kunnen lezen in de trein !!

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:38

Lekker bezig, ts! **\O/**

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:15

oef, vanaf zaterdag drie weken vakantie, geen internet om bij te lezen. Kan ik na de vakantie gelijk een heel stuk :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:23

Oeh ts schrijf door, wil weten wat Chris te vertellen heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:02

"Je weet vast van Jeff en Vera" Chris zit naast mij op het bankje en frummelt zenuwachtig met een propje papier. Hij kijkt naar de grond. "Ja, dat verhaal ken ik." zeg ik.

"Ja, ik vind het banketstaaf om dit tegen je te zeggen, maar Jeff is nogal heftig als het om vreemdgaan gaat, maar niet wat zichzelf betreft." Chris kijkt mij voorzichtig aan.

"Hoe bedoel je?" vraag ik

"Heeft Jeff eerlijk verteld waar de littekens van Vera vandaan komen?" Chris kijkt mij weer voorzichtig aan.

"Ja," zeg ik "Dat heeft de groep gedaan omdat ze vreemdging, maar niet in opdracht van Jeff."

"Geloof je dat zelf?" Chris kijkt mij weer aan. "Ik wil eerlijk tegen je zijn omdat ik je mag Fleur, maar Jeff is geen goede jongen voor jou en ik wil je waarschuwen."

"Oké, dankje" zeg ik. Ik besluit verder het gesprek af te kappen. Ik heb geen zin in bemoeienis.

Niet veel later zitten we met zijn allen aan tafel. Wouter, zijn dochter, de moeder van Jeff, Jeff en ik. Het is zowaar best gezellig te noemen. Als iedereen van tafel gaat ruim ik alles in mijn eentje op. Zo gaat dat elke keer. Maar de moeder van Jeff doet ook veel in huis, dat scheeld. Jeff zelf hoeft niks te doen.

Na het opruimen ga ik leren en Jeff gaat weer weg. Tegenwoordig vraag ik niet meer waarheen om woorden te voorkomen. Aankomende week begint school weer en ik kijk er naar uit. Fijn om weer met klasgenoten te kunnen praten. Hopelijk doe ik dit jaar wat meer vrienden op.

Morgen ga ik bij het paard kijken dat ik wil kopen. Ik heb er zin in en Jeff gaat dan mee. Gelukkig ben ik dan weer samen met hem, want ik vraag mij af of hij vannacht wel thuis komt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:23

Aha! Dat zou wel verklaren waarom hij Vera zo graag wil helpen..... en zo over de flos gaat iedere keer als Streep weer een bink tegen het lijf loopt..... maarja, wie is er te vertrouwen..... en hoe zou het verder gaan met Claire enzo :=

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:28

Oeh zo veel mysteries nog!
En idd, wij willen Claire :')

Liefde maakt echt blind, wow! Maar in het kader van bokt kan ik nu vooral denken ‘neeee verkoop dat paard niet aan haar... waar komt dat dier terecht??’ :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:32

Poekkie schreef:
Maar in het kader van bokt kan ik nu vooral denken ‘neeee verkoop dat paard niet aan haar... waar komt dat dier terecht??’
_O- _O- Geweldig opmerking poekkie

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:49

Goed bezig weer ts :))
Ben ik de enigste die wel benieuwd is naar wat er echt gebeurd is en wat niet :o

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:56

Nope, ik dacht hetzelfde :P

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:57

Eens met poek :D
Straks gaat ze hem achter de kassa stallen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:58

Of heeft Jeff een paardenhoofd nodig om bij iemand in bed achter te laten....

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:00

pmarena schreef:

Woehh jij luguber type!

I like it _O-

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:03

pmarena schreef:

Omg te erg dit :oo :oo Ik slaap deze nacht niet meer zo, bedankt he! _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:10

pmarena schreef:

Whahahhaa _O-

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:34

Of paardje word een chantage middel.als je dit of dat (niet) doet, dan doe ik je paard iets aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:54

pmarena schreef:

My goodness :') _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:59

poetser schreef:
Of paardje word een chantage middel.als je dit of dat (niet) doet, dan doe ik je paard iets aan.

Daar dacht ik ook al aan ja >;) daar zie ik m wel voor aan.
En ook hier benieuwd naar Streep haar broer en Claire! Spelen die nog ergens een rol in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:00

Ik bel Simone om te vragen of ze ook mee gaat maar helaas lukt het haar niet omdat ze moet werken. Talita staat bij een boer en bij de buren van het land kan ik de sleutel van het hek ophalen. Jeff en ik zullen dus alleen zijn.

Talita is nog jong dus ik weet niet of ik zonder de hulp van Simone wel ga rijden. "Wat een mooie pony of is het een paard?", vraagt Jeff. "Ze noemen dit ras een paard, maar het is zo groot als een pony," zeg ik

Talita is erg rustig dus ik besluit een ritje te maken. "Mag ik ook?" vraagt Jeff als ik erop zit. "Durf je dat?", vraag ik. "Jahoor", Jeff kijkt mij overtuigend aan. "Oké dan!"

Zodra Jeff erop zit zie ik dat hij nul ervaring heeft. Hij wiebelt alle kanten op en Talita heeft ook nog weinig mee gemaakt. Net als ik mij afvraag of ik er wel goed aan heb gedaan, geeft ze een grote bok. Daar gaat Jeff...

Snel vang ik Talita terwijl Jeff overeind komt. "Zo, ik weet niet of ik paardrijden nog wel leuk vind!", zegt Jeff terwijl hij zijn broek afveegt en mij een knipoog geeft.

Tot mijn geluk heb ik Talita weten te vangen. Samen poetsen we haar voordat ze weer de wei in gaat. Het is een behoorlijke wildebras voor een fjord. Simone zei het al. Toch ben ik overtuigd. Dit paard gaat met mij mee.

Ik bel Simone om verslag te doen. Zij regelt de verkoop met de eigenaar. Ik ben benieuwt wanneer ik haar mag ophalen en besluit alvast een stal in de omgeving van Zantvoort te zoeken.

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:09

WoW! Haha deze had ik niet aan zien komen. Ik dacht dat ze nog geen geld voor een paard had. Maar Leuk! Een leuke wending xd

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:42

Ze heet ook nog Talita :wow: