en toen viel het eigenlijk wel mee.Maar moet nog even precies uitgaan zoeken
anders denk ik toch bij hotfixhobby, want zij zit in Nijmegen-Lent, en dat is vlak bij mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en toen viel het eigenlijk wel mee.
anders denk ik toch bij hotfixhobby, want zij zit in Nijmegen-Lent, en dat is vlak bij mij

voor die prijs
en hoeveel ik er nodig had, vind ik het wel oke.
langskomen hier mag altijd he effe bellen en je kunt hier heerlijk snuffelen.
ook op batterijen te gebruiken maar ook op adapter dus je kunt ook behang er gordijnen er van voorzien zonder dat je met een snoer zit
wups81 schreef:Hoi allemaal ik kwam ook weer even neuzen hier
jeanine wat een lange tijd geleden Wij zijn nu dichterbij dan ooit helangskomen hier mag altijd he effe bellen en je kunt hier heerlijk snuffelen.
zal ook eens wat dingen plaatsen met nieuw gemaakte dingen maar je kunt ook altijd even kijken op onze fb https://www.facebook.com/pages/hotfixho ... 1526042067 wij plaatsen daar ook elke week patroontjes en verloten wij ook nog eens kadobonnen en prijsjes
hebben jullie ons nieuwste filmpje al gezien?
https://www.youtube.com/watch?v=VUI8pIwJ0D4
grtz wendy
alleen niet goed voor mijn salaris.

Dan heb ik een auto
Fietsen met dit bagger weer vind ik te ver
me zoontje heeft laatste zwemles in duiven en dan zaterdag afzwemmen voor B
ben ik ook van dat heen en weer gerij af.
hallowa ik doe zelf de hobby en vond hier in nl niks na me smaak 4 jaar geleden en ben zelf gaan importeren vanuit de beste fabrieken weet wel wat ik in handen krijg hoor heb je al die unieke dingen al gezien? die chanel nailheads kun je zo op sjabrakken strijken ook paardje dus vet in style ook vele andere gave dingen binnen gekregen. voordeel is dat we nu heeeel groot huisje hebben en ik meer rechte ruimtes heb nu voor alles neer te hangen. agh en misschien vinden we nog een leuk pandje in nijmegen of elst eerdaags wie weet zoveel spul is voor mij ook niet goed hoor.
wordt ook veel te hebberig elke keer mail me agent ow heb dit en dit en dit nieuw hahahaha
vandaar.
fjordjes schreef:corientjuhh schreef:Ik heb zon hotfixdoos besteld
Ben er super blij mee
Ga binnenkort ook nog een lege map bestellen
Welke doos is dat?