Inderdaad! Alleen oogjes nog even inkleuren? Oh wacht, je bent er nog aan bezig. Maar dit topic is alleen voor de resultaten toch, niet voor tussendoor fotootjes.
ooh is dat veranderd ? prima dan zal ik noiet meer tussenstappen plaatsen en alleen het eindresultaat, het is niet lodewijk, die ken ik maar een bruin welshje... ik zoek de foto nog wel even op !
Heb even lekker wat paardjes gekliederd in mn schetsboekje. Let op is formaat mini, en besteed niet langer dan 5 minuten aan een schets. Af en toe gewoon even heerlijk krabbelen
@ Smeetjoew, heb je van de beauty met de aparte bles meer foto's? Mag per pb, wat een schoonheid
Supercool Janique! Ik herken 'm er meteen in! Jammer dat het maatje mini is, anders had ik 't wel geweten. Ik heb niet heel veel hoofdfoto's van 'm, maar genoeg foto's op stand en in beweging. Een aantal staan in mn profiel.
Ook in dit topic dient men onderbouwd te reageren; dus een reactie als 'oh wat mooi' is niet de bedoeling. Ik heb zojuist dan ook wat oneliners verwijderd.
Wuis, mooi. Maar ik vind hem toch te blauw. Een paard is niet blauw. Ik weet dat het op het moment de trend is op bokt om dit te doen. Soms is het ook erg mooi. Maar in dit geval vind ik het niet positief voor het plaatje. In die van _Karlijn_ vind ik het wel op zijn plaats.
_Karlijn_, erg gaaf. Wel heel erg jammer dat de verhoudingen nog niet kloppen. Dat haalt het werkje erg omlaag. de grove losse stijl kan ik wel waarderen. In jouw tekening kan het blauw ook prima naast het oranje en bruin.
Ja ik weet dat de verhoudingen niet helemaal kloppen. Het ging bij deze tekening ook nogal snel fout omdat het hoofd bijna symetrisch was. En ik vind kleuren gewoon interessanter dan verhoudingen Bedankt voor jullie berichtjes.
Volkoren
Geplaatst: 01-02-11 23:03
Ik ga met Malenka mee, ik vind het een hele leuke stijl, lekker kleurrijk, een beetje schilderachtig. Met de juiste verhoudingen zou het echt top zijn, maar daar kan je aan werken
@Malenka: Ik teken niet met veel kleur omdat dit zgn 'in de mode' zou zijn, het gaat gewoon vanzelf. Ik zou zelfs wel graag met wat minder kleur willen werken, maar het lukt me gewoon niet. Ik blijf proberen.