ik zal is kijken welk formaat ik heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TE5 schreef:- _Esther;
Leuke stijl! Spreekt me echt aan, lekker vlot enzo. Ik zou dit zeker in mijn kamer willen hebben hangen
Voor een mooie print hiervan op A4 denk ik toch zo’n 15 – 20 euro.
Misschien niet zo heel veel, maar ik denk dat er dan ook niet heel veel uur in zit(correct me if I’m wrong!
)
. Bedankt!
5,-
40,-
60,-
10,-
45,-
10,-
Het lijkt een beetje alsof hij geschilderd is zegmaar, echt heel mooi! 50,- Het enige wat een beetje stoort is de neusriem..
weet niet echt precies wat maar toch.. _Esther schreef:TE5 schreef:- _Esther;
Leuke stijl! Spreekt me echt aan, lekker vlot enzo. Ik zou dit zeker in mijn kamer willen hebben hangen
Voor een mooie print hiervan op A4 denk ik toch zo’n 15 – 20 euro.
Misschien niet zo heel veel, maar ik denk dat er dan ook niet heel veel uur in zit(correct me if I’m wrong!
)
Zo! €15-€20![]()
Nooit gedacht dat er voor zo'n tekeningetjes een publiek was. Bedankt!

enige wat ik wat minder vind is de frontriem, loopt vreemd af, je had eigenlijk nog een deel van een ander zilveren blokje moeten zien denk ik... Jammer omdat de frontriem juist zo'n opvallend stuk van de tekening is, dan valt het sneller op.
ik snap jullie punt met de neusriemen frond, ik ga er aan werke
, lijkt net of het linkeroog is uitgezakt. Nog even dooroefenen dus? Want op zich is de eerste wel heel erg mooi!
(Voor de eerste zou ik daarom 10euro vragen.)
de laatste 2 zo als er al staat zijn in me verveling getekend op school. 

30 - 40 euro
tinker tom, het is idd een heel andere stijl.. zo met allemaal verschildende kleurtoonen schilderen geeft wel een gaaf effect he !?.. ik vind hem mooi geworden, vooral het oog springt er tussen uit
ik vind de glanzende vacht heel mooi gelukt, het neusje vind ik iets minder.. misschien meer kleurtonen mengen?
45 eur 
ik probeer deze door te zetten en langzaam steeds wat meer detail te kunnen maken, die ogen ja 8 van de 10 springen eruit, dat gaat me ook gemakkelijker af dan de grotere vlakken
maar das ook zo, ogen spreken vaak en dat is ook wat ik wil verbeelden in een tekening