Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Telpeva schreef:Ik ben gaan googlen naar zitpodium maar ik kan er niet echt een beeld bij krijgen hoe dat er uit komt te zien, leg je er dan kussens op straks Yavanna?

dat klinkt wel heel gaaf, ben zo benieuwd naar hoe die dan is wanneer het af is!
alles wat plat is of plat kan worden past er in denk ik. Yavanna schreef:Telpeva schreef:Ik ben gaan googlen naar zitpodium maar ik kan er niet echt een beeld bij krijgen hoe dat er uit komt te zien, leg je er dan kussens op straks Yavanna?
Nee, er komt nog een zelfgemaakte hoekbank op met in hoogte verstelbare salontafel. En dan bekleed met mosgroene brede rib. Alles, behalve de stof, van rest materiaal.
Voor nu liggen er wel kussens op.
En de bank krijgt opbergruimte en kan er indien nodig, een bed van gemaakt worden. Nu kon ik nooit zittend op de bank naar buiten kijken en als alles af is wel. Kan ik heerlijk over het water kijken
Wat gaaf trouwens je boekenleggers. Ga je alleen met natuurlijke materialen werken?

)

Daarop plaats ik vooral updates waar ik mee bezig ben of foto’s van dingen die ik af heb