[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 19:20

Speirs schreef:
Loopt ze daar straks een leuke supermarktmanager tegen het lijf :')

_O-

Ymor

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 19:27

Hahahha dat zit er in!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 19:40

:= 20 jaar ouder

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:09

Nee fleur nee |( Dat win je nooit |(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:23

Evelyne79 schreef:
Speirs schreef:
Loopt ze daar straks een leuke supermarktmanager tegen het lijf :')

_O-

Ik hoop het.
Of een mede collega met dezelfde ambities als zijzelf.

"Run forest! Run!"

Het is maar een verhaal.
Maar ik kan die Jeff niet uitstaan!
"Jantje boos Jantje blij!"
Nog wispelturiger dan een hongerige vrouw die ongesteld is!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:47

maralyn schreef:
Ik hoop het.

"Run forest! Run!"

Het is maar een verhaal.

Ik denk dat dat juist een heel typisch beeld is van een drugsverslaafde ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:57

Poekkie schreef:
maralyn schreef:
Ik hoop het.

"Run forest! Run!"

Het is maar een verhaal.

Ik denk dat dat juist een heel typisch beeld is van een drugsverslaafde ;)

Klopt haha, vind de metafoor van Maralyn ook wel leuk :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:54

Dus zelfs de pukkels zijn niet voldoende om de handdoek in de ring te gooien :P

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:09

Ze begint al aardig aan zijn verslaving te wennen. |o

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:10

tja, liefde maakt blind :D. In dit geval wel heel erg. Een toch niet zo heel dom meisje, wat zich zo laat wegzetten....

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:39

ChristaMoor schreef:
tja, liefde maakt blind :D. In dit geval wel heel erg. Een toch niet zo heel dom meisje, wat zich zo laat wegzetten....

Naïef en wellicht te beschermend opgevoed

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:23

Jis_ schreef:
Ze begint al aardig aan zijn verslaving te wennen. |o

Ja precies.... wel mooi om zo die glijdende schaal te zien..... :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:02

"Goedemiddag, spreek ik met Fleur van der zee?" "Ja, daar spreekt u mee," reageer ik enthousiast. "Ik mag je vertellen dat je de functie van hoofdcassiere mag vervullen, we zijn erg onder de indruk van uw presentatie, de arbeidsrecentie en de huidige opleiding waar je mee bezig bent."

"Wat fijn en wat een mooie complimenten krijg ik van u," reageer ik weer enthousiast.

"Wanneer kun je beginnen?" "Woensdagavond is goed," reageer ik.

"Dat is mooi, dan nemen we gelijk je rooster door, tot dan."

Met de telefoon in mijn handen loop ik enthousiast naar Jeff. "Jeff, ik heb de baan en ik mag de functie van hoofdcassiere vervullen dit keer!" Jeff geeft een glimlach en zegt "mooi, gefeliciteert."

Ik ben blij en het liefst zou ik mijn moeder trots vertellen dat ik dit keer hoofdcassiere mag zijn al. Een functie die je niet zomaar krijgt. Helaas liggen de verhoudingen anders besef ik direct. Wel zou ik naar mijn oma kunnen gaan.

"Streep, er is dit weekend TT in Assen, mijn vader en ik camperen daar, ga je mee?" Jeff kijkt mij lief aan. "Ja, tuurlijk ga ik mee!" gelukkig heb ik woensdag pas gesprek over mijn rooster, dus dit moet kunnen bedenk ik gelijk.

Blij loop ik naar onze slaapkamer. Dan zie ik nog een onbekend nummer op mijn telefoon. Wie zou mij gebelt hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:09

pmarena schreef:
Dus zelfs de pukkels zijn niet voldoende om de handdoek in de ring te gooien :P

Haha :D

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:13

Ik ben jaloers, wil ook zo snel een nieuwe job :')

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:08

Na 2 weken onder een steen geleefd te hebben vandaag flink wat bij gelezen, maar god wat is deze cliffhanger weer eens spannend. Misschien die "prostitué" welke bij Jeff was... of haar ouders. Maar geduldig afwachten :D.

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:22

Nog altijd erg blij met een update!
Maar ook zo jammer als ik hem gelezen heb.... |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:57

Kristy1998x schreef:
Na 2 weken onder een steen geleefd te hebben vandaag flink wat bij gelezen, maar god wat is deze cliffhanger weer eens spannend. Misschien die "prostitué" welke bij Jeff was... of haar ouders. Maar geduldig afwachten :D.

Lief! Bedankt! :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 19:00

Het blijft :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:37

Ik besluit maar niet terug te bellen en af te wachten of ik nog een keer gebelt wordt. Binnen mijn nieuwe functie is besloten dat ik 3 avonden en op de zaterdag mag komen werken. Zo heb ik nog voldoende tijd over voor mijn studie straks.

Inmiddels is het vrijdag. De moeder van Jeff is aardig bijgetrokken, ze doet wat aardiger gelukkig. Volgens Mirjam gaat het wel goed met mijn ouders en Robert. Ze is een bakkie bij ze wezen doen. Van mijn vriendin Simone heb ik niets gehoord.

Dan gaat de telefoon:

"Hallo," zeg ik

"Hoi, spreek ik met Fleur?"

"Wie ben je, vraag ik."

"Dat kan ik niet zeggen, maar ik heb informatie over je vriendje die je vast wilt weten," hoor ik een mannelijke stem aan de andere kant van de lijn zeggen.

"Nee, dankje" zeg ik en ik hang op. Wat een brutaliteit. Ik besluit gelijk maar tegen Jeff te zeggen wat er is gebeurt. "Wie had je aan de lijn?" zegt hij "Ja, weet ik niet een man ofzo. " reageer ik.

Jeff is duidelijk niet blij. Hij loopt heen en weer door de kamer en zegt te weten wie het is. "Ik sla die vent in elkaar!" hoor ik hem even later zeggen.

Ik besluit alvast spullen in te pakken voor de TT morgen en in de winkel extra's te halen voor onderweg. Jeff en ik zullen samen in zijn tent slapen. Vroeg in de ochtend worden we opgehaald door zijn vader.

Eenmaal buiten kom ik de buurvrouw tegen. Het is een echte Amsterdamse met houden kettingen en ze rookt sjag. "Hoi, ben jij 't nieuwe wijfie van Jefferd?", zegt ze met een vrolijke lach. "Ja, dat klopt!" reageer ik enthousiast.

"O, het is zo'n fijn jogh, maar wat heb ie veel meegemaakt", reageert ze even later. "Als je zin heb kom je maar effe een bakkie bij mij en Geert doen." "Gezellig!" reageer ik.

Niet veel later zie ik dat ik weer door hetzelfde nummer gebelt wordt.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:40

Oh TS *\o/*

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:49

Ieder stukje is leuk en spannend om te lezen, maar je schiet nooit een snars op want elke keer slaat de cliffhanger-koningin weer toe :+ WIE BELDE ER NOU EN WAT HEEFT HIJ TE VERTELLEN :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:05

Het is vroeg als ik het geluid van een dubbele uitlaat hoor, voor het huis. Althans dat denk ik maar het blijkt de roestbak van de vader van Jeff te zijn. Het is een oude Opel die je tegenwoordig nergens meer ziet rijden. "Je moeder en ik hebben het op de motorkap gedaan" hoor ik zijn vader tegen Jeff zeggen

Ook de moeder van Jeff komt even buiten bij de auto kijken. "Je vader is gek" , zegt ze terwijl ze hem een knipoog geeft. Het idee dat ik in deze auto helemaal mee naar Assen moet staat mij wel een beetje tegen. Zelfs de gordels achterin zijn door.

De vader van Jeff is erg gezellig en de rit wordt van vrolijke muziek voorzien. Jeff praat honderduit tegen zijn vader. "Ouwe, ga je nog een lekkere chick scoren, of nie dan!" zegt hij.

Aan de vader van Jeff is duidelijk te zien, dat hij daar totaal geen behoefte aan heeft. Volgens mij heeft die man in al maanden geen douche gezien ook. Maar hij lacht wel om de opmerkingen van Jeff en is tegen mij erg vriendelijk.

Het is prachtig weer voor de tijd van het jaar. We komen naast mensen te staan waar Jeff en zijn vader vorig jaar ook naast stonden. Vanavond zullen we samen met deze mensen wat gaan drinken in de feesttent.

De persoon die mij gebelt had bleek Chris te zijn. Ik had gezegd niet meer op te nemen als hij zich niet kenbaar zou maken. Na dit weekend wil hij met mij om tafel. Ik heb maar niets tegen Jeff gezegd.

Samen met Jeff loop ik over het terrein. Hij begroet bekenden en heeft trots mijn hand vast. Ik voel mij heerlijk zo naast hem en geef hem spontaan een kus. Jeff lacht.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:10

Wait, wie is Chris ook al weer :o ?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:14

Chris is de jongen die laatst ook bij Jeff zijn moeders huis was, met hem had ze toen gezellig zitten kletsen toen Jeff nergens te bekennen was.