Ik zal even een 'snel' rondje reacties geven. Waar was ik gebleven.... oei dat was erg ver weg, ik ga het niet redden op jullie allemaal te reageren want dan kom ik niet meer aan werken toe en dan wordt m'n baas boos

pagina 44:
Seven, ik vind je kat prachtig fluffy, kleuren zijn erg mooi en ook de papier kleurkeuze vind ik goed!
Napie, altijd bijzonder je eigen dieren tekenen maar ook dubbel zo moeilijk vind ik
Nevony, wat kan jij niet?! Prachtige portretten al vind ik de drukte van de kleding van het meisje erg afleiden van haar prachtige gezichtje.
Pag. 45:
Napie, prachtig oog in je kat in grafiet.
Pag. 46 (en verder):
San, ik vind al jouw series geweldig, jij hebt zo'n talent en hoe je nu op relatief klein formaat al die prachtige details weergeeft, echt heel erg mooi
Art_Ificious, mooie opzet ik heb echt het idee dat het probleem waar je tegenaan loopt komt doordat je punten niet scherp genoeg zijn en je dus te grove streepjes krijgt. Vaak werkt het voor mij ook al om na de eerste geblende kleurlaag de volgende kleurlagen in streepjes te zetten, ook al is het dezelfde kleur dan krijg je toch meer die haartjes structuur erin doordat je door het aanzetten net een kleurnuance krijgt.
Pag. 47
Blackbirb, wat knáp die voeten!
Jis, dat wordt vast weer prachtig, ik geniet altijd zo van jouw kleurpalet
Pag 48.
Jis, je paardenschilderij ... ongekend mooi, prachtige compositie op het doek zo en die achtergrond is geweldig!
Pag 49
Vikawiek, jouw paardenportretten zijn altijd heel herkenbaar van jou, dat vind ik knap! De nachtwacht in samenwerking met je paard is geweldig haha
Pag 50
Selina, dat digitaal ligt jou ook!
Seven, grappig om de steeds transformerende achtergrond te zien en wat dat voor het onderwerp doet. Pastel gaat je ook goed af. (Waar haal jij al die tijd vandaan? Ben je gezegd met niet hoeven te werken?)
JIs, die aquarelkat is gaaf, vooral door de bijzondere achtergrond (en wederom de kleuren

Art_Ificious die kat op velours is echt aaibaar, gaaf
Pag 52
Sanneb, wat een flink formaat en zoveel te zien, mooi!
Pag 53
Huricane, mooi eindresultaat hoor, fijn zoveel kleur erin
Napie, die fluffy maantop is echt heel knap. Ik had zelf vooral op de kaak meer beige en bruin gebruikt denk ik om het wat minder vlak te krijgen.
Jis, ja dat talent van jou ook, niet normaal, prachtige compositie en nu al fantastisch
Lisette, mooi oog, ik had zelf ook wat diepte gebracht in het gebied rondom het oog, nu is het net alsof het uit een bruin vlak komt (of misschien is dat ook wel je bedoeling?)
Pag 54
Voor iedereen die op deze pagina heeft gepost: wat een gave dingen en composities zijn jullie aan het uitwerken!
Pag 56
San, het kan haast niet nog leuker maar deze laatste serie is toch wel fantastisch gevonden en briljant van uitvoering
Nevony, wat een mooie tekening van de haflinger, geen fan van de achtergrond vind hem een beetje teveel de aandacht trekken, maar de haflinger en het kleurgebruik is fantastisch
Pag 56
Bopjebo, wat leuk dat je weer begonnen bent (goed uitzicht ook!), en wat grappig om te zien dat je overal tegelijk werkt. Ik veeg dan alles weer uit als ik dat zo doe. Ik moet echt van links naar rechts en van boven naar beneden gaan anders is alles vervaagd (onbedoeld). Maar ga vooral door, wordt mooi!
Zo beste mensen volgens mij ben ik redelijk weer bij.
Zelf nog steeds bezig met mijn opdracht van een redelijk langharige hond maar met dit mooie weer ook veel op de fiets dus echt opschieten doet het nog niet. Wel van mijn geloof afgevallen en eerst een stukje achtergrond gedaan voor het onderwerp, op zich gaat het redelijk.
Van mijn jongens voor moederdag twee hele leuke online cursussen gekregen dierenportretten (uiteraard) dus ook daar binnenkort mee aan de slag.
Tot nu toe:

Edit: wat raar, de boktupload vervormt de foto helemaal, hebben jullie daar geen last van?
Oh wacht het ligt aan mijn beeldscherm denk ik want op mobiel is ie wel goed... bijzonder weer.
Fijne dag allemaal!