hier begonnen aan mijn nieuwe painting met ronde steentjes. Zijn wel makkelijk dan vierkant
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hier begonnen aan mijn nieuwe painting met ronde steentjes. Zijn wel makkelijk dan vierkant
Maar wat een ontzettend leuk idee!
. Nu lekker plakken
meisje super blij mee gemaakt. Nu met de volgende begonnen maar helaas mist er een kleur. Is een beetje bruin en had er maar 30 nodig dus gebruik nu een andere waarvan ik er maar 100 nodig heb en er 200 heb. Goed opgelost denk ik.

(ik heb er een poosje terug 10 gekocht voor 7,60)
iets voor mij zou zijn, maar ik vind het super leuk ! Heb mijn eerste 30x30 full af (3 labradors) en ben nu met een 30x40 full tijger bezig. Caira schreef:Tallie1979 schreef:1100 steentjes moet te doen zijn hoor!
En als je een pennetje nodig hebt waar je 3 steentjes tegelijk kunt leggen; ik heb er wel eentje voor je voor 1,50 incl verzenden.(ik heb er een poosje terug 10 gekocht voor 7,60)
Ohhh mag ik er ook 1 kopen

wel superlief aangeboden!
Lees het hele topic al mee, maar ben nu toch fanatiek bezig met DP dat ik graag mee klets. 
Een uil, ook met ronde steentjes. Uiteindelijke resultaat ook wel leuk geworden. 
En dit stuk wil ik graag overnieuw plakken. Hebben jullie tips om de steentjes eraf te krijgen zonder de plaklaag enorm te beschadigen?