mooi ik ga ook maar weer eens verder!edit: nooooo, mn favoriete stabilo stift gaat midden in de kleurplaat leeg moet nog een heel stuk in die kleur..
Vanaf deze week weer het oude schema met een grote en kleine tekening! Hoop dat jullie ze leuk vinden!Groot:klein:
Wat een leuk topic zeg! Ik ga proberen mee te doen, en de grote uit te printen en lekker in de kleuren! Super leuk dit!
Ik ga even in mijn boeken spitten, die vissen heb ik geloof ik wel. Printen en kleuren vind ik niet fijn werken.
Wat een leuk topic. Ik ga ook meedoen denk ik Ik kan niet elke week meedoen denk ik maar ik ga mijn best doen
Ik begin nu aan de kleine en hoop de grote ook af te krijgen, voor het eerst met potlood ipv. stiften, spannend!
Ik ben al bijna klaar met de vissentekening. Ik ben heel tevreden met hoe het tot nu toe eruit ziet Die andere weet ik nog niet hoe ik die ga doen
Zoals het nu lijkt heb ik alleen tijd voor de kleine, heb alleen nog maar een beginnetje kunnen maken...
ik heb net de grote ook nog uitgeprint, nu de printer het eindelijk weer deed. Eens kijken of ik hem afkrijg dit weekend, zit nog best veel werk in!heb echt zin om mijn kleine kleurplaat te laten zien morgen