Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Ik heb jullie hulp nodig. Zit momenteel aan huis gekluisterd met een gebroken teen. Dus het kleuren weer opgepakt om de dag door te komen. Maar nu wil ik graag een mandela boek, alleen kan ik niet ff naar de winkel om er een uit te kiezen. Dus mijn moeder wil er wel eentje gaan kopen, maar wat is nu echt een aanrader? En is niet al te duur. Heb ong €10 te besteden.
ElineS schreef:Ik heb een paar leuke boekjes en ook wat tekeningen gedaan.. Met potloden. Laatst zag ik in de Bruna e stabilo in de aanbieding, dus die meteen gekocht. Ook mee getekend.. Maar het zijn de fineliners en om daar een heel groot iets mee te tekenen, dat is niet te doen lijkt mij? Of doen jullie dat wel? Beste lijk me om er stabilo stiften bij te kopen, zodat ik voor de kleine fijne stukjes de fineliners heb en de stiften voor de grotere plekken. Of is een hele tekenining met fineliner niet onmogelijk?
SandraVerl schreef:Ik vind de point 68 handiger voor grote vlakken. Je kan van stabilo trouwens alle kleuren apart bijbestellen, wat ik ook wel handig vind.
Roosje01 schreef:SandraVerl schreef:Ik vind de point 68 handiger voor grote vlakken. Je kan van stabilo trouwens alle kleuren apart bijbestellen, wat ik ook wel handig vind.
Waar kan je die bestellen? Ik heb bij de primera hier wat losse gekocht om mijn etui van de blokker wat aan te vullen. Maar ze hadden niet zoveel kleuren.
Roosje01 schreef:Primera en bruna verkopen ook wel wat losse kleuren maar helaas niet veel kleuren. Kan momenteel ook niet ff erheen om te vragen door mijn teen. En kleur nu juist heel veel omdat ik alleen maar kan zitten/liggen met mijn voet omhoog![]()
Maar vandaag kwam mijn mams langs en die bracht een cadeautje mee[ [url=m/TF0Kkp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste plaat ook al af
[ [url=m/i36JuF.jpg]Afbeelding[/url] ]