[Info] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miesemuisje

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:40

Ik heb het tweede mandala kleurboek, die vind ik erg mooi! Op YouTube staan van sommige boeken trouwens filmpjes, kun je een idee krijgen! Maar ik weet niet of deze er op staan

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:06

Roosje01 schreef:
Ik heb jullie hulp nodig. Zit momenteel aan huis gekluisterd met een gebroken teen. Dus het kleuren weer opgepakt om de dag door te komen. Maar nu wil ik graag een mandela boek, alleen kan ik niet ff naar de winkel om er een uit te kiezen. Dus mijn moeder wil er wel eentje gaan kopen, maar wat is nu echt een aanrader? En is niet al te duur. Heb ong €10 te besteden.

Hier staan een aantal goedkope mandala kleurboeken op. Ik ken ze zelf niet, dus geen idee hoe ze in het echt zijn.
https://www.boekenvoordeel.nl/onder-de- ... n.html?p=3

Edit: beterschap met je teen!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:34

Bedankt ga even op youtube kijken.

Dank je yaralisa

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:44

Zag net in de big bazar folder dat ze boeken hebben voor €1,99. Ga morgen even kijken of het wat is. Zijn 80 platen! Ook een blik met 50 potloden! Leuke aanbieding!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:50

Ik heb het 2de en het 3de enige echte Mandala kleurboek, ik weet niet meer hoeveel ik ervoor betaalde, maar ik vind ze wel super mooi.

Beterschap met je teen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:53

Even wat filmpje gekeken die enige echte boeken zijn wel mooi ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 23:51

Bij bol.com staat er ene onder de 10 euro!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 00:07

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 00:46

Ik heb een paar leuke boekjes en ook wat tekeningen gedaan.. Met potloden. Laatst zag ik in de Bruna e stabilo in de aanbieding, dus die meteen gekocht. Ook mee getekend.. Maar het zijn de fineliners en om daar een heel groot iets mee te tekenen, dat is niet te doen lijkt mij? Of doen jullie dat wel? Beste lijk me om er stabilo stiften bij te kopen, zodat ik voor de kleine fijne stukjes de fineliners heb en de stiften voor de grotere plekken. Of is een hele tekenining met fineliner niet onmogelijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 02:14

ElineS schreef:
Ik heb een paar leuke boekjes en ook wat tekeningen gedaan.. Met potloden. Laatst zag ik in de Bruna e stabilo in de aanbieding, dus die meteen gekocht. Ook mee getekend.. Maar het zijn de fineliners en om daar een heel groot iets mee te tekenen, dat is niet te doen lijkt mij? Of doen jullie dat wel? Beste lijk me om er stabilo stiften bij te kopen, zodat ik voor de kleine fijne stukjes de fineliners heb en de stiften voor de grotere plekken. Of is een hele tekenining met fineliner niet onmogelijk?

Ik vind de point 68 handiger voor grote vlakken. Je kan van stabilo trouwens alle kleuren apart bijbestellen, wat ik ook wel handig vind.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:22

ik heb de stabilo pen 68 voor grotere vlakken, de point 88 gebruik ik voor de kleine dingetjes. :) ik heb van de fineliners wel minder kleuren.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:42

SandraVerl schreef:
Ik vind de point 68 handiger voor grote vlakken. Je kan van stabilo trouwens alle kleuren apart bijbestellen, wat ik ook wel handig vind.

Waar kan je die bestellen? Ik heb bij de primera hier wat losse gekocht om mijn etui van de blokker wat aan te vullen. Maar ze hadden niet zoveel kleuren.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:24

Roosje01 schreef:
SandraVerl schreef:

Waar kan je die bestellen? Ik heb bij de primera hier wat losse gekocht om mijn etui van de blokker wat aan te vullen. Maar ze hadden niet zoveel kleuren.

Bij
www.lobbes.nl
www.petervanginkel.nl

Bij beide kosten de pen 88 €0,90 per stuk. De pen 68 zijn iets duurder :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:33

Dank je ga gelijk is kijken

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:30

Heb even gekeken,maar bij beide liggen de verzendkosten hoger dan die paar kleuren die ik wil. Om nu voor 5 stiften 5/6 euro aan verzendkosten te betalen :+

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:57

Oh... Dat is wel balen ja. Wat duur dan, die verzendkosten :\

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:13

Ja vond ik ook die dingen kunnen toch met gemak door de brievenbus lijkt mij.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:17

Ik heb 1x een stel stiften bij lobbes besteld. Kon me niet herinneren dat de verzendkosten vrij hoog waren.
Maar nu je het zegt... Het zat idd in een doosje. Dus ik zal wel zo gek zijn geweest om het wel te betalen xD

Waarom snap ik ook niet nee. Past inderdaad gewoon door de bus :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:48

Ik heb die verzendkosten wel betaald, vond het ook wel hoog, maar ik kon nergens anders de kleuren los krijgen. Als je de doos met 50 stabilo's koopt, heb je wel alle kleuren. Bij winkels zoals AVA papierwaren in België, vind je ook veel kleuren los, maar niet alles. Misschien eens informeren bij winkels die kantoormateriaal en/of tekenspullen verkopen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:49

Een tijd geleden heeft hier iets gestaan over puzzelkkeurboeken. Weet iemand nog welke dat waren?

En boeken met alleen dierenplaatjes en zo, gedetaileerd zijn die er eigenlijk wel?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:55

Primera en bruna verkopen ook wel wat losse kleuren maar helaas niet veel kleuren. Kan momenteel ook niet ff erheen om te vragen door mijn teen. En kleur nu juist heel veel omdat ik alleen maar kan zitten/liggen met mijn voet omhoog -O-

Maar vandaag kwam mijn mams langs en die bracht een cadeautje mee *\o/* Afbeelding
Eerste plaat ook al af
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:56

Ik heb bij de standaardboekhandel een paar maand geleden ene met dierenplaatjes gezien, weet helaas niet meer hoe deze noemt.
In Nederland is er wel een website waar ze heel speciale kleurboeken verkopen, als je kleurboeken voor volwassenen googled kom je hen wel tegen. Die verkopen echt wel heel mooie dingen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:53

ook ik ben aan t rondneuzen voor leuke tekenboeken maar eindig momenteel bij de Disney kinder kleurboeken :o ik kan de nieuwe kleurboeken echt niks vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 02:53

Roosje01 schreef:
Primera en bruna verkopen ook wel wat losse kleuren maar helaas niet veel kleuren. Kan momenteel ook niet ff erheen om te vragen door mijn teen. En kleur nu juist heel veel omdat ik alleen maar kan zitten/liggen met mijn voet omhoog -O-

Maar vandaag kwam mijn mams langs en die bracht een cadeautje mee *\o/* [ [url=m/TF0Kkp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste plaat ook al af
[ [url=m/i36JuF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er goed uit! Nog veel plezier met je nieuwe kleurboek.

http://www.kleurboeken-winkel.com/
Op deze pagina staan hele speciale kleurboeken, voor elk wat wils. Je hebt er met bloemen, dieren, mandala's enz. Echt een bezoekje waard.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:31

Ik ben eindelijk klaar met deze, was echt een helse klus haha :')

Afbeelding

Ik heb dit met stabilo stiften gedaan, maar vind ze erg tegenvallen op dit papier..