O ja, Gimp, dat is een soort van photoshop maar dan gratis. Ik gebruikte het oorspronkelijk om mijn foto's mee te doen maar toen bleek je er ook heel leuk mee te kunnen tekenen en natuurlijk, als je er foto's mee kunt opleuken kan dat dus ook met gescande tekeningen. Napjesverf...tja. Is eigenlijk gewoon waterverf, die in die rondjes in doosjes (zoiets http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1277/1277846.gif ), maar ik vind het woord napje zo leuk en omdat het eigenlijk ook napjes zijn noem ik het napjesverf.
Jetske Leuk ding en lekker fel, die kleurtjes. Bij die onderste is het echt wel jammer dat de neus in het groen is verdwenen (daarom heb ik ook zo de pest aan achtergronden, voor je het weet is de voorgrond foetsie), ik vind 't een heel mooi koppie zo.
Kind van vzpaard dat in slaap was gevallen met z'n hoofd op de kont van zijn grote broer. Deed ie regelmatig, gewoon te lui om z'n eigen hoofd omhoog te houden. Bij gebrek aan familie deed ie het ook rustig bij mensen. Dat was snoezig toen ie een klein veulentje was...
Referentieplaatje, zwart A4 papier, witte gelpen en stift.
He ain't heavy, He's my brother