[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:57

Oh kleine streep wat doe je nou allemaal. Je kan ze niet veranderen al denk je van wel

Schop onder zijn hol moet die hebben en streep koopt een leuke pony ervoor in de plaats

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 18:46

Vol verbazing zit mijn hoofd vol van alle gebeurtenissen. "Zet mij maar af bij het eerst beste hotel dat je ziet", besluit ik. Jeff kijkt mij verbaast aan.

"Doe maar het van der Valk hotel in Akersloot", vervolg ik.

"Meen je dit nou serieus?", vraagt Jeff. "Je wilde toch met mij een toekomst opbouwen?"

"Ja," zeg ik "Maar alleen als het over zou zijn met illegale praktijken en dat is het niet," Ik kijk Jeff aan en zie zijn blik verzachten.

"Nee," zegt hij. "Ik laat je niet gaan en het spijt mij!", Het spijt mij van vanavond, het spijt mij dat ik hardhandig tegen je geweest ben in de auto en het spijt mij dat ik je naar huis wilde brengen, wil je mij asjeblieft nog een kans geven? "Jeff kijkt mij smekend aan.

Niet veel later sta ik samen met de moeder van Jeff het avondeten voor de volgende dag voor te bereiden alsof er niets gebeurt is. Jeff slaapt ondertussen zijn roes uit boven.

Als het al heel laat is vertrekt hij zonder er veel woorden voor te gebruiken. Uiteraard kan ik niet mee, bedenk ik even later terwijl ik probeer te leren uit mijn boek. Wat hij dit keer voor smoes had, weet ik niet eens meer..

Die nacht schrik ik wakker en bedenk ik dat Jeff nog niet thuis gekomen is. De tranen rollen over mijn wangen. Ik pak mijn disc-man en zet het nummer van Staind aan. "Outside" , het nummer samen met Fred Durst. De tranen blijven maar komen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-08-20 19:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 18:54

Ben heel benieuwd hoe lang dit nog zo doorgaat. Kan toch niet!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:33

Fleur, run!
Je gaat het nooit winnen van het drugs stemmetje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 23:53

De volgende ochtend merk ik dat de moeder van Jeff niet eens verbaast is, dat Jeff niet thuisgekomen is. "Maak je, je daar werkelijk druk om?", vraagt ze. "Hij loopt echt niet in zeven sloten tegelijk hoor."
Ik moet mijn best doen niet ook te zeggen dat hij aan de drugs zit. Zeer waarschijnlijk weet ze wel wat hij ongeveer uitspookt.

Niet veel later na ons gesprek komt er een vreemde jongeman de kamer inlopen. Ik schat hem 5 jaar ouder dan mij ongeveer. Het blijkt de buurjongen te zijn waar Jeff het ook goed mee kan vinden. Volgens hem kan Jeff elk moment thuiskomen. Ik baal ervan dat hij dus meer weet van Jeff als ikzelf.

Aan de moeder van Jeff is te zien dat deze jongen wel vaker gewoon binnen komt wandelen. Blijkbaar is hij goed bekend hier en kan dit gewoon in dit huis. "Dus jij bent Fleur?", zegt hij en hij vervolgt: "Chris, aangenaam en hij geeft mij een hand".

Chris heeft een shirt van 1 van mijn favoriete bands aan. "Linkinpark"

We besluiten het over deze- en andere bands te hebben samen en ik voel wel een klik met Chris. Naar mijn mening is hij een stuk beschaafder als Kilian en de rest van de mensen die ik via Jeff ontmoet heb.

Ik besluit Chris mijn Cd's te laten zien en we gaan naar de slaapkamer. Jeff zal wel gaan zeuren als hij ons op de slaapkamer treft, bedenk ik even later en ergens kan het mij niks meer schelen ook. De moeder van Jeff doet in ieder geval nergens moeilijk over en dat voelt wel bevrijdend.

Het is supergezellig met Chris en we praten aan 1 stuk door. Zonder dat ik het door heb is ook Jeff thuis gekomen. Hij blijkt dus al een tijdje thuis te zijn als ik hem aantref omdat hij koffie en broodjes vanuit de keuken voor zichzelf bij zich heeft.

Aan zijn gezicht is duidelijk te zien dat hij een nachtje heeft doorgehaald. Aan zijn houding zie ik niets opvallends. Zal het serieus voor hem de normaalste zaak van de wereld zijn wat hier gebeurt? Ik heb mij enorm in de steek gelaten gevoeld vannacht en ook heb ik geen oog dicht gedaan.

Jeff geeft mij een kus en begint met Chris te kletsen. Ik bekijk het tafereel en besluit aan beide te vragen of ik even zou kunnen bijslapen. Niet veel later vertrekken ze uit de kamer en val ik in een diepe slaap.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:13

Pfffff spannend! Wat heeft Jeff nou weer uitgespookt? Zou Fleur overstappen naar Chris?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:21

Vanaf het begin af en aan vind ik dit echt een loverboy verhaal, ze wordt steeds meer ingepakt..

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:14

aah chris is van de politie.... zou kunnen toch?

en inderdaad.. het kan zoveel kanten op

Jeff is een loverboy en neemt haar daar in mee.
nog even en dan gaat ze met chris naar bed en dan de volgend volgende volgende etc.

of Fleur is echt speciaal en zijn loverboy en drugs praktijken houdt hij er naast.
dus dan is ze in zoverre safe totdat ze daar ook achter komt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:19

Fleur heeft met elke jongen die ze tegenkomt een klik, dan zou je toch denken dat ze ook wel beseft dat er een stuk minder gecompliceerde vissen in de zee zwemmen :P

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:56

Hahaha ja nu je het zegt. Die denkt bij alles wauw die is geweldig. Behalve bij killian

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:06

Fleur is gewoon aan het sletten zonder met ze het bed in te duiken

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:36

martine0503 schreef:

_O- dat noemen we toch echt flirten met Jan en alleman. Sletten is toch echt met iedereen het bed in duiken. En eigenlijk is het een heel naar woord dat te gemakkelijk bij vrouwen wordt gebruikt.
Een vrouw is gauw een slet, een man gaat eerder op avontuur uit.
Sorry, ik kon het even niet laten _O-

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:41

En dan toch kan die jongen ook niet tippen aan Jeff ga ik van uit. Zijn gedragingen en karaktertrekken zijn nou niet echt om van in katzwijm te vallen, gekke Fleur.

pien_2010 schreef:
martine0503 schreef:

_O- dat noemen we toch echt flirten met Jan en alleman. Sletten is toch echt met iedereen het bed in duiken. En eigenlijk is het een heel naar woord dat te gemakkelijk bij vrouwen wordt gebruikt.
Een vrouw is gauw een slet, een man gaat eerder op avontuur uit.
Sorry, ik kon het even niet laten _O-

Ik dacht het jij zegt het. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:56

Jullie zijn zo leuk met meedenken!

Ja bizar eigenlijk he, zoveel jongens waarmee het klikt en dan toch bij die ene "Foute" willen blijven.

Helaas kan ik nu niet verder schrijven, maar er volgt uiteraard meer. Fijne dag allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 19:16

Als ik wakker wordt is het donker buiten en Jeff zit naast mij op het bed. "Mijn moeder is boos op je", zegt hij

Ik wrijf een paar keer in mijn ogen voordat ik besef wat hij zegt. "boos op mij, waarom?"

"Streep, je moet wel meehelpen in huis, je hebt de eerste dag bij ons alleen maar geslapen, zo werkt het niet, aldus mijn moeder en het is hier geen hotel!"

Ik kijk Jeff aan en zeg dat ik het begrijp. Voor mijzelf was het alleen maar fijn even goed te kunnen slapen en alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen te kunnen verwerken.

De reis, het weggaan bij mijn ouders, Myrthe en Kilian, het pand, slapen zonder Jeff en de visite van Chris. Het is mij niet in de koude kleren gaan zitten.

Er komen weer tranen en Jeff kijkt mij verbaast aan. "Je hebt de hele dag liggen pitten en nu begin je ook nog te huilen?" Niet veel later vertrekt hij weer.

Op dit moment durf ik niet naar beneden uit angst de moeder van Jeff te treffen. Dat kan ik er nu echt niet meer bij hebben. Ik bekijk mijn telefoon. Geen enkele oproep of berichtje van iemand.

Ik vraag mij af wat nu het meest handig is om te gaan doen. Zal ik hier blijven en Jeff nog een kans geven? Dan zal ik wel hier werk moeten gaan zoeken. Of zal ik toch terug naar mijn ouders.

Aangezien het toch al bijna weer nacht is besluit ik wat te lezen in mijn boek. Tot mijn verbazing komt Jeff rond 04:00 thuis dit keer. Zo te zien heeft hij weer gebruikt.

Ik ben verdrietig en besluit net te doen alsof ik heel erg slaperig ben zodat ik niet met hem hoef te praten. Er komen weer tranen en helaas heeft Jeff het door.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 19:18

Wat een eikel!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 20:06

Gelijk boos nog wel, Jeff doet natuurlijk heel veel in huis voor zijn moeder. :') Heb echt met haar te doen nu. Het is maar een verhaal maar zou haar zo op willen halen.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 23:30

Pfff wat een zak is die Jeff. Hopelijk kiest ze toch nog voor het juiste....

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 23:57

"Het is hier geen hotel.."
Waarom gebruikt Jeff het huis van zijn moeder dan als hotel :')
Ennuh, wat een ukkel is het toch.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 00:46

Wat een gigantische banketstaaf zeg. Dat arme kind en dan nog zo'n schoonmoeder erbij ook.
Mag dr eigen zoon wel eens wat manieren bij brengen voor ze over anderen begint

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 09:06

Wat een simpeltjes ook |o Meteen boos in plaats van een gesprek aangaan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 14:56

Nouja "boos" kan er in veel gradaties zijn toch := Wie weet heeft ze wel gewoon tegen Jeff gezegd van nou ze ligt de hele dag op bed...dat is niet de bedoeling hoor. Zonder meteen "boos" te zijn :)

Streep kan zelf ook even naar moeders lopen en sorry zeggen dat ze zo moe was, en vragen hoe ze kan helpen :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:32

Bij mij komt het heel onvriendelijk over allemaal. Zijn zus mot haar al niet zegt hij, nu zijn moeder boos op haar, zegt hij, kind krijgt nog een minderwaardigheidscomplex. Maar daar is het hem ook om te doen misschien....wordt als was in zijn handen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:22

"Lig je nou alweer te huilen?", vraagt hij. Ik naar Jeff en weet niet wat ik moet zeggen. "Kom, knuffel." zegt hij en hij geeft mij een knuffel.

"Ik ben wel blij dat je bij mij woont." Jeff glimlacht terwijl hij mij een knuffel geeft. "Ik probeer genoeg geld binnen te halen voor een huis voor ons samen," zegt hij even later.

De volgende dag besluit ik eerst de moeder van Jeff mijn excuus aan te bieden en doe ik gelijk de afwas. Het is nogal veel voor twee dagen. Iedereen had alles laten staan. De moeder van Jeff reageerde niet echt vriendelijk, ook niet nadat ik alle afwas weg gewerkt had.

Daarna heb ik gesolliciteerd bij de supermarkt. Gelukkig is het niet ver lopen en waren de mensen vriendelijk. Ik denk dat ik wel aangenomen wordt.

Ook heb ik mijn ontslag ingediend. Het deed pijn dit te moeten doen en mijn lieve collega's te moeten missen. Er komt vast nog wel een afscheidsfeestje. Eerlijk gezegd kijk ik daar best naar uit maar weet ik niet of ik Jeff dan wel mee moet nemen.

Hij zit onder de pukkels. Volgens mij komt dat van de speed. Daar heb ik ooit eens een documentaire van gezien. Bizar hoe snel dat zichtbaar wordt bij iemand.

Voor mijzelf heb ik besloten er alles aan te doen deze relatie nog te laten slagen. Wordt het uiteindelijk niets, dan kan ik mijzelf daar tenminste niet de schuld van geven.

Mirjam wilde graag hierheen komen om mijn nieuwe woonplek te zien. Voor nu lukte het mij dit met een smoesje uit te stellen. Eerst maar werken aan een betere verhouding met de familie van Jeff.

Dan gaat de telefoon. Ik zie dat het waarschijnlijk de supermarkt is waar ik heb gesolliciteerd!

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 18:30

Loopt ze daar straks een leuke supermarktmanager tegen het lijf :')