Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een probleem met mijn Wacom Intuos Art tekentablet. Ik heb een tijdje geleden (een maand denk) de tablet geinstalleerd en er mee begonnen te experimenteren. Ik vond het heel fijn dat bij GIMP de dekking werd aangepast op hoe hard je met de pen drukte. Maar 2 weken geleden deed hij dat ineens niet meer. Gimp opnieuw opgestart en toen deed 'ie het weer. Nu doet hij het weer niet en ik heb Gimp al 4x opnieuw opgestart
Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb dus een Wacom Intuos Art Medium, GIMP 2.8 en een Lenovo Thinkpad. Verder haal ik de tekentablet elke keer na gebruik uit mijn laptop, zodat het blauwe lampje niet blijft branden. Zou het daar aan kunnen liggen? 
) opnieuw op te starten.

), maar mijn lelijke paint is door op de NL server.
En tutorials volgen/kijken/lezen. Zelfs van het kijken naar filmpjes van anderen kun je een hoop leren.
_Summerly_ schreef:Het hoofd is wat aan de kleine kant, maar verder vind ik het wel een heel mooi ontwerp! Vooral de haren vind ik heel leuk gedaan!
Ik heb de afgelopen maanden amper getekend (overspannen zijn, emigreren en 1001 dingen te doen hebben gaan niet goed samen), maar mijn lelijke paint is door op de NL server.

maar hoe bedoel je dat ie anders blauwe manen had?
fijn programma maar het is wel iets minder makkelijk dan Gimp enz.