Yaralisa die heb ik ook! Het irriteert me alleen echt dat de platen niet tot de rand van het blad doorlopen en je soms dus halve figuurtjes moet gaan zitten kleuren..
Zoolgangster
Geplaatst: 01-10-15 11:41
In de Bruna gezien: het grote herfstkleurboek!
Yaralisa
Geplaatst: 01-10-15 13:47
amandananana schreef:
Yaralisa die heb ik ook! Het irriteert me alleen echt dat de platen niet tot de rand van het blad doorlopen en je soms dus halve figuurtjes moet gaan zitten kleuren..
Dat viel mij inderdaad ook al op
Oeeh Zoolgangster, is die leuk? Ik heb hem nog niet gezien.
@Yaralisa, iedere herfst heb ik zin om al die mooie kleuren te tekenen/schilderen, en nu kan dat dus in een kleurboek. Ik heb het boek nog niet helemaal doorgekeken, maar het onderwerp is duidelijk "herfst" dus blaadjes in allerlei vormen. En wat er nog meer allemaal bij de herfst hoort. Vanmiddag ga ik naar Bruna en het boek wat beter bekijken en misschien kopen.
Oke, klinkt leuk! Laat je het even zien als je hem gekocht hebt?
Zoolgangster
Geplaatst: 01-10-15 17:31
Yaralisa schreef:
Oke, klinkt leuk! Laat je het even zien als je hem gekocht hebt?
Zo, weer terug van Bruna... maar zonder het boek, het viel me een beetje tegen, het was inderdaad vooral blaadjes, blaadjes, en je raadt het al: blaadjes... hier en daar wat paddenstoelen en wat andere dingen... aangezien ik ook nog een "gewoon" kleurboek heb, wat nog lang niet vol gekleurd is, vond ik het een beetje jammer van de 8-9 Euro om dat herfstboek erbij te kopen...
Ik heb wel besloten de volgende tekening in mijn kleurboek in herfstkleuren te gaan doen.
Yaralisa
Geplaatst: 01-10-15 18:56
Oh dat wordt dan wel een beetje saai op den duur! Groot gelijk, dan heb je toch nog een herfstplaat haha.
Ik heb ook zo vaak dat ik denk dat ik een nieuw kleurboek ga kopen en dan sta ik ermee in m'n handen en dan denk ik: maar ik heb nog m'n andere boek nog niet vol. En dan koop ik het toch niet
Ik wil nog graag een mooi mandela boek, maar wacht nog maar even straks weer de feestdagen dan moet je weer cadeautjes verzinnen. En heb niet zoveel tijd momenteel en ook nog een boek die nog niet vol is.
Ik zie hier prachtige dingen voorbij komen waarvan ik me afvraag uit welke boeken ze komen en neem iedere kleurboek vast die ik tegen kom. Maar ik kom iedere keer thuis zonder nieuw boek, of met een mandala boek (deel 4 van het enige echte mandala kleurboek zou in de winkel liggen ). Zou ik mandala verslaafd zijn??
4e Mandala boek heb ik hier al liggen, en de eerste 3 liggen hier ook al.
Heb laatst nog die ronde boek met 100 Mandala's gekocht.. En ben er al mee bezig alleen weet niet zo goed hoe ik het af moet maken.. Maar heb wel al een favoriet, en ben daar nu mee bezig, 4 kleuren blauw.
Lisette0
Geplaatst: 04-10-15 10:04
Die mandala is echt mooi Vier kleuren zou mij nooit lukken
Ik heb de eerste 2 mandala boeken destijds niet gekocht en heb daar nu zo'n spijt van . Ga je deze verder afmaken met die 4 tinten blauw, of komt er nog blauw bij? Vind hem tot hiertoe wel mooi.
Ik heb jullie hulp nodig. Zit momenteel aan huis gekluisterd met een gebroken teen. Dus het kleuren weer opgepakt om de dag door te komen. Maar nu wil ik graag een mandela boek, alleen kan ik niet ff naar de winkel om er een uit te kiezen. Dus mijn moeder wil er wel eentje gaan kopen, maar wat is nu echt een aanrader? En is niet al te duur. Heb ong €10 te besteden.