Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_Michelle_X schreef:Hallo,
Mag ik mij hier ook melden?
Na alle creaties die ik hier voorbij heb zien komen, wil ik ook graag een starters pakketje (laten we klein beginnen, eurootje of 20 om mee te beginnen is wel leuk, volgensmij kun je daar wel een pakketje van aanschaffen, toch? welke adviseren jullie?
Alvast bedankt!
X_Michelle_X schreef:Hallo,
Mag ik mij hier ook melden?
Na alle creaties die ik hier voorbij heb zien komen, wil ik ook graag een starters pakketje (laten we klein beginnen, eurootje of 20 om mee te beginnen is wel leuk, volgensmij kun je daar wel een pakketje van aanschaffen, toch? welke adviseren jullie?
Alvast bedankt!
fjordjes schreef:Ik heb ergens tips gelezen om die dingen goed schoon te maken, zal even zoeken op internet.
X_Michelle_X schreef:Zijn beide genoemde betrouwbaar en ook goede kwaliteit? Ik las hier namelijk iets over niet plakkende steentjes..?
X_Michelle_X schreef:Zijn beide genoemde betrouwbaar en ook goede kwaliteit? Ik las hier namelijk iets over niet plakkende steentjes..?
_Ashii_ schreef:X_Michelle_X schreef:Zijn beide genoemde betrouwbaar en ook goede kwaliteit? Ik las hier namelijk iets over niet plakkende steentjes..?
ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Het kan altijd zijn dat er in een pakketje enkele steentjes zitten waarbij de lijmlaag er niet goed op zit of dergelijke. Maar ik moet afkloppen, nog nergens last van gehaden heb een trui nu al 5x gewassen en ze zitten er nog steeds perfect op!
maria1991 schreef:frontriem gemaakt voor een rozefan:
[ Afbeelding ]
en nu bezig met een frontriem voor bij mijn blauwe setjes:
[ Afbeelding ]
Moet zeggen dat ik de steentjes van hotfixfanaat niet echt fantastisch vind. Er zitten er veel tussen waarbij de lijmlaag er niet op zit aan de onderkant of het kleurtje er af is...
kellyloet schreef:http://hotfixhobby.com/cms.php?id_cms=17
hier de uitleg voor publisher ik heb het met word gemaakt kan ook
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
de stipjes zij op maat van ss10 steentjes door t verkleinen en vergroten lijken ze heel groot