Valt wel mee hoor hoe snel dat is gegaan Heb hem zeker niet afgeraffeld netjes alle kleuren per kleur etc daarna heb ik meer lagen aangebracht om het wat echter te maken. Gaat nog wel een tweede laag over om sommige kleuren dekkend te maken.
Ik wou vandaag beginnen maar ben met mn fotografie site bezig naar 3 meetings en dat is wel erg veel werk dus misschien vanavond beginnen anders morgen
Seven
Geplaatst: 26-02-13 16:32
Ben vandaag begonnen stop nu weer even want krijg kramp in mn handen hahaha
Ik heb eindelijk mijn Reeves af, maar gooi ik net op laatste moment nog een potje witte verf om, over het schilderij.. Gelukkig was het niet mijn Paintworks waar ie over heen ging, maar het blijft ergens zonde. Brr, flinke vlek. Achja, nu kan ik dus deze week beginnen met mijn Racoon Ik blij, ben benieuwd hoe dat gaat haha
BonteLisa
Geplaatst: 27-02-13 21:15
Heb iets zaterdagbeteld en nog niet binnen vind dat paard er echt awesome uitzien
Dallista
Geplaatst: 27-02-13 22:14
BonteLisa schreef:
Heb iets zaterdagbeteld en nog niet binnen vind dat paard er echt awesome uitzien
Besteld waar? Als het van Paintworks is moet je wel een week of drie geduld hebben.
Alweer een tijdje geleden waren er hier posts over goedkope lijsten bij de Action. Ik ben vanmiddag zowaar eens bij de lokale Action geweest (zit in een winkelcentrum waar ik eigenlijk nooit kom), en ja hoor, stapels lijsten, inc. twee verschillende die goed passen bij de grote PW paintings. Leuk! Dank voor de tip, mensen!