Ik heb dat witte potlood, sticky dingetje en een pincet geprobeerd. Maar ik vindt dat potlood nog het best werken! Pincet heb ik hetzelfde als met Tammie, en met dat sticky ding blijven de steentjes gewoon plakken
volgende keer wil ik het eens proberen met een sateprikker met een stukje kneedgum er aan volgens mij moet dat ook werken, pincet is me te veel gepriegel.
Grrr. ik had zonet weer een heel erg dom momentje, ik zou even de naam van mijn moeder haar bedrijf hotfixen. Ik was dus klaar en draaide het om en was het in spiegelschrift, helemaal vergeten dat ik het eerst via de computer moet spiegelen Maar weer opnieuw beginnen
is er nog een andere winkel waar ik het kan halen? ik kan pas woensdag kopen,maar als ik het bestel heb ik het niet voor volgende week in huis, en ik wilde net de laatste daagjes van me vak besteden aan het pimpen met hotfix
Jawel hoor Vaak volgende dag of 2 dagen later in huis Bij hotfixonline heb ik ook mijn bestelling geplaatst Maar ook wel eens bij hotfixhobby en hoorde nu ook wat over hotfixfanaat
hmm misschien moet ik dan toch maar eerder bestellen.... ik wil er ook zo graag mee aan de slag kheb nog een gaaf dekje wat ik wil pimpen en ik wil een aantal cap's pimpen:P kan niet wachten om aan de slag te gaan wat me ook leuk lijkt, ik heb 2 friese showdekens gekocht met zo'n flap over de sluitingen, is het misschien een idee om daar de namen van de paarden op te zetten met hotfix?