Xxmariska97; best onduidlijke foto, daardoor is het moeilijk te beoordelen. Probeer iets meer op de verhoudingen te letten, en voeg iets meet contrast toe! Dan kom je al een heel eind! Ik zou hier niks voor willen geven.
SIEMxFUNNY; wauw! Wat een super mooi contrast en wat een details! Zeker €60,-
Wuis; 1e, ik vind de armen van het meisje niet kloppen, deze lijken veels te lang in verhouding met het lijf. Maar verder vind ik het kleurgebruik en de achtergrond heel mooi! €40,-
2e de hond springt echt uit het papier, hij heeft een hele wakkere blik, mooi! €45,-
3e deze vind ik echt zo leuk! Heel erg sfeervol! €55,-
C_Spirit; ik mis wat diepte in de tekening, ook vind ik het tuig wat vlak. €10,-
Kapiteintje; probeer wat meer contrast in je tekening te brengen, hierdoor komt er automatisch ook iets meet diepte en dat maakt je tekeningen wat echter. Probeer de volgende keer het oog iets meer paard te maken, de vorm is nu wat mensachtig. €5,-
Malenka; heel apart! Mooi kleurgebruik en je blijft er wel naar kijken! Vind alleen de hals een beetje eng haha! €20,-
Loontjjeee; mooi! Alleen vind ik hem nog een beetje vlak, je ziet bijna niet dat er een poot tussen zit. €25,-
Thoraklover; wat gaaf zeg! Hij heeft echt iets mysterieus, €35,-
Debbie_N ; hmm, aan de ene kant vind ik hem wel wat hebben, en aan de andere kant vind ik hem ook een beetje kinderlijk. €10,-
ben benieuwd wat jullie voor mijn olifantje willen geven: op a4 formaat.