Ik heb er een gemaakt maar kan hem nu niet opslaan Ik stuur hem later. Je hoeft toch niet lid te zijn om mee te mogen doen?
drafbalk schreef:tinker32, heb je hem al? ben benieuwd!!!!Nee, ik moet een nieuwe maken (wegens een niet meewerkend programma) Ik doe het volgende onderwerp wel mee
Het nieuwe thema voor deze week is ShetlanderDe opbrengsten van het afgelopen thema, kleur:~ Sodeletuut~ _zwikkie_~ Paintlinger~ vagolijntje~ drafbalk~ _Denise_~ kannie~ sammyvriend~ kallistatje ~ WranglerbuttThema's die al geweest zijn:- Vrolijk- Boos- Verlegen- Treurig- Welsh pony- Veulen- Oud paard- Prins op het paard- Schattig- Appaloosa- Paard en regen- Fjord- "Blonde" paarden (domme paarden)- Hollands Next Top Horse- Stoer- Tinker- Vrijheidsdressuur- Ezel- Jeuk- Western- Trekpaard- KleurVeel succes en plezier met het nieuwe thema!Heb je een idee voor een leuk thema? Stuur een Pb naar mij, dan zet ik het bij het lijstje onderwerpen.
ik maak ze met onemotion sketch and paintheel leuk programmaja die manen zijn een beetje groter geworden dan dat ik owu maar ok hahaha
ikdoe het met dikke kleuren 4 a 5 doorelkaar en dan een doorzichtige kleur er overheen om hem meer dekkend en bij elkaar te krijgen