Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marjoke schreef:HorseyDude: Je stijl is echt raarmaar ergens dan toch ook weer fascinerend. Ik heb je al gezegd dat ik maar niet snap waarom je geen schaduwen probeert. Gewoon beginnen kleuren, licht en donker, weinig en veel, en zien waar je uitkomt. Deze lijntjes zijn erg verwarrend en geven rare indrukken. Ik zou er nog niets voor vragen. Eerst nog lekker dooroefenen. De eerste misschien 10 euro. Maar probeer echt meer op je blad te zetten dan enkel lijntjes.
Probeer eerst goed door te oefenen tot je zelf helemaal tevreden bent, en je dan pas bezig te houden met verkopen.
Kikovski: Probeer nog meer op je papier te zetten, je blad meer te vullen en je niet alleen bezig te houden met de omlijningen maar ook met de opvulling.Probeer eerst goed door te oefenen tot je zelf helemaal tevreden bent, en je dan pas bezig te houden met verkopen.
Pagina 55
yeye: Ik zou er nog steeds niets voor vragen. Probeer eerst goed door te oefenen tot je zelf helemaal tevreden bent, en je dan pas bezig te houden met verkopen.
Myra: Jammer van de slechte foto. Als je een foto van betere kwaliteit overtekent, gaat je tekening er ook veel beter uitzien normaal gezien. Daar zie je gewoon veel meer op.35 euro
Hoefijzer: Zo dat is nog eens kwaliteit. Werkelijk prachtig kleurgebruik. Ik blijf ernaar kijken. Misschien mag het oog nog iets levendiger en de hals kan je misschien nog iets beter dekken (het papier schijnt nogal hard door en bij wit stoort dat nogal), maar de rest is echt magnifiek. 200 euro .
Yeye: Deze ziet er al veel beter uit. Maar toch nog steeds even plat. Probeer schaduw en contrast aan te brengen. En dit soort onderwerpen vragen wel op een achtergrond vind ik. Verder kan je je naam misschien iets bescheidener aanbrengen, want die stoort nogal. Maar ik blijf erbij, ga eerst lekker spelen met schaduwen voor je gaat verkopen.
lalunamyo schreef:@tinkertom,, deze kan niet tippen aan jou vogel..( oeps , schiet me als het niet de jouwe was haha ) ik vind het heel knap gedaan, en ben heeeeel erg benieuwd met wat voor programma je dat doe, wil ik ook wel gaan leren ! emh,, geen idee wat de prijzen voor digitaal zijn, maar ik denk goedkoper dan schilderijen,, 30/40 euro ??? !