Ook voor mij was dit het laatste jaar, maak heb wel vol. Merk dat ik de tijd niet meer zo veel voor heb. Maar wie weet doe ik ooit nog wel weer eens mee.
robinxfellow
Geplaatst: 26-12-21 15:57
Week 51: telefoonfoto tijdens werk emoe - week 51 on Flickr
Mijn week #51: Ook voor mij een telefoonfoto. En ook ik maak het jaar af en las daarna een POTW pauze in. Jordan by Femke Linders, on Flickr
NESCAFE
Geplaatst: 27-12-21 19:25
En dan de laatste foto van het jaar week 52. Ik ben op dit moment ook niet meer zo heel veel met fotografie meer bezig dus voor mij was het ook voorlopig het laatste jaar dat ik mee deed. Ik heb het topic wel altijd een heel leuk initiatief gevonden en heb er veel van geleerd. Bedankt Agossie en Jewemm!
Bij deze ook mijn laatste foto van dit jaar. Ik vindt het super leuk! Mis alleen dat iedereen elkaar wat leuke en opbouwende tips geeft. In het begin was dit er wel maar vlakte al snel af. Dit is juist het leukste! Als er volgend jaar weer een topic komt wil ik graag weer meedoen en misschien kunnen we het dan juist verplicht stellen dat als je een foto inleverd je ook een leuke reactie met tips of iets dergelijks achterlaat voor diegene die ook een foto hebben ingeleverd?
Bij deze mijn week 52. Volgens mij een jaar compleet nu