SteefzWauw, wat mooi gedaan! De snuit is net anders maar verder lijkt ie wel heel erg op mijn opoe tuf vzpaard.

Telpeva Is inderdaad net wat meer werk, een scanner. Moet ik helemaal dat snoertje weer opsnuffelen en een poort vinden waar ie in kan. Iets met lui en uitstelgedrag

Spannend, aan de comics! Benieuwd wat je daar van maakt. Ik zie hier ook alweer je fijne stijl terug. En al klopt de draak niet, ik vind die kop toch ergens wel komisch (al was dat waarschijnlijk totaal niet de bedoeling) en sowieso erg knap gedetailleerd. Realistisch katje is mooi geworden. Pokkewerk, al die haartjes maar het toont wel. En 't diertje lijkt wat op mijn Caítlin. En net als bij het paard van Steefz ligt het dan net aan de snuit, die van mij is net wat korter. Cartoon katje is ook super. Heerlijk simpel maar gewoon heel leuk.
eclair98 Leuk om zo al je schetsen bij elkaar te zien, zitten hele mooie tussen! Bij de ooievaar en de haan heb ik het idee dat die net wat losser zijn. Ook heel leuk zo, vooral die haan vind ik briljant.
NynkeMarit Mooie kop, alles klopt gewoon, precies ook zo die plooitjes in dat oornetje, dat valt me dan net op.
pompompom Ik vind de Fries juist wel erg mooi zo. Die echte Friezenoortjes, die sokken en de hoeven, zo ken ik ze. Werkje in olieverf is ook gaaf. Mooi die kleuren en die lichtinval zo.
Malenka Oei, wat een knapperd! Door de achtergrond kleuren lijkt hij er ook echt uit te spatten zo. Pastelpaard klopt misschien niet helemaal (of het ligt aan de invalshoek van de foto) maar juist dat kleurgebruik zo vind ik geweldig. Zelf vind ik pastelpotloden ook net een stuk fijner dan krijt. Kun je veel gedetailleerder mee werken, en dan krijt voor de grote vlakken of voor interessant kleurgebruik.
Seven Wat is ie mooi geworden! Die ogen, nog steeds, en die neus. En dan die kikker...denk niet dat je het veel realistischer moet willen. Zo knap, dat oog, en die glim van het lijf. Paardenhoofd is ook knap werk (hoe doe je dat vanaf een mobiel?!?), zitten ook al van die hele mooie details in.
sanneb Wat een gaaf schilderwerk, ik vind ze gewoon allemaal mooi, leuk en prachtig. Ook die Bambies. En wat een prachtig cadeau is dat schilderij geworden. Lijkt me wel duidelijk hoe je over de hulp van je vriendin denkt.

manonnevot Wat een snoepig hondje. Mooi geworden, ook dat je die haarstructuur zo goed ziet.
Nora_lovely Gaat er goed uitzien! Om te muggenziften mag dat neusgat net wat hoger maar als je hem vergelijkt met je eerste ben je nu al enorm vooruit gegaan. Heel leuk om te zien.
joey_lover Wauw, wat een gave kop. Kleuren zijn mooi, die snorharen gaaf en die blik zo. Knappe schetsen ook weer. Maar dat pandaatje...Niet doen. Ik bestierf het bijna van de schattigheid.
RenskeFrea Leuk om te zien dat jij ook nog steeds beterder wordt. De vari was even zoeken (wat was dat ook weer voor een beest?) maar die is toch leuk, net als de rode panda, al mogen daar van mij de oortjes net wat ronder wezen (muggenziften

Quebelle Gut, je kunt dus gewoon echt zo goed gedetailleerd tekenen...Bizar. Ik had stiekem nog de hoop dat je gewoon heel goed kon 'overtrekken' en inkleuren

Voor deze week een poging tot kat. Op zich vind ik 'm aardig, maar aangezien ik het van een plaatje heb klopt ie voor geen meter; het teveel aan neus had aan het oor gemoeten en de snuit, het is snuitendag, klopt gewoon niet. Ik denk dat de rechtmatige eigenaar het diertje alleen gaat herkennen aan de pose met de muis

Waterverf, snufje acryl en een soort stift, opgezet met potlood op A3 formaat maar is iets kleiner uitgevallen en de structuur van het papier vind ik zo op het plaatje lelijk.
Luna en Ikeamuis