[Info] Diamond painting, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

colunder

Re: [Centraal] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:33

Hier ook weer lekker bezig geweest
Afbeelding
Afbeelding

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:14

Wat jammer van dat vele grijs, maar hij is nog steeds wel erg gaaf Namiro.

Handig koffertje Silly.

Jij blijft gaan als een speer, Colunder.

Ik ben nog steeds bezig met de koeien, maar vind het te korrelig, terwijl die toch 39x60 is. Voor mij voorlopig geen landschappen meer!

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:48

nd423 schreef:

Handig koffertje Silly.

Ik ben nog steeds bezig met de koeien, maar vind het te korrelig, terwijl die toch 39x60 is. Voor mij voorlopig geen landschappen meer!

Ik ben wel benieuwd naar een foto? Ik ben zelf ook bezig met een landschap (geen foto, schilderij van 50*50) en ik moest er heel erg aan wennen, maar nu ik een heel eind verder ben, komt het er toch beter uit dat ik dacht :) Ik dacht altijd dat des te groter des te beter, maar nu weet ik het niet zo zeker meer...

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 11:53

Eigenlijk ben ik voorlopig wel voorzien maar ik zag net deze tekening en ik denk dat die best mooi wordt als customdp ;-)

Afbeelding

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:54

Eeeh, inmiddels ook al een lay-out aangevraagd :-) Wat vinden jullie? Deze is 80x40

Afbeelding

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:55

Heel gaaf!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 13:03

Mooi!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 13:22

Prachtig alleen het stukje bij de pols twijfel ik aan of die er niet op groot formaat teveel uit gaat springen qua kleur.

Ik zou ook wel zoiets aan de muur willen maar dan mijn eigen paard en mijn eigen hand. Misschien een goed foto idee...

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 13:49

Weet iemand trouwens of je via alie express verkopers ook kan blokkeren?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:21

Heel gaaf Moon!

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 15:37

Ik heb een painting op het oog, maar die is echt enorm....
Daarnaast ook flink duur (zo'n 140 euro), ik wil eens uit gaan zoeken of ik die uit China naar hier kan krijgen zonder die extra invoerrechten, want dat is wel flink over dit totaal.

Eens informeren naar hoe ze vervoeren, vlucht of boot. Geloof dat bij vlucht de controles strenger zijn.
Ook heb ik begrepen dat als ze er als verkoper opzetten dat het een GIFT is dat je dan ook die kosten kunt voorkomen, of in ieder geval de kans daarop....

Ik vind hem zo gaaf, maar eigenlijk ook heel eng om zoiets duurs te bestellen uit China. De enige keer dat wij meer dan 21 euro hebben besteld moesten we ook invoerrechten betalen, daardoor werd het net zo duur als het in nederland zou zijn geweest.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 15:49

Nu ben ik wel nieuwsgierig welke dat is :D

Die 4 luik die ik net binnen heb was €46.50, was met vliegtuig en gelukkig geen extra kosten, maar ja dat is natuurlijk net een beetje mazzel hebben

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:21

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:22

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:38

Ohhh die is zeker gaaf! En waarom 3x een kleine als je zoiets ook kan doen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:59

Prachtig zeg! Maar poweehhhhh wat een afmetingen, volgens mij ga je kriegel worden van al dat zwart

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 18:06

Wat een mega formaat, maar wel heel gaaf! :wow: Dan moet je wel geduld hebben met wachten of het wel echt zo mooi wordt als je zou verwachten, ik heb al moeite met een van 50*50, ik blijf hem tussendoor maar ophangen om te zien of het wel mooi wordt, laat staan zo'n grote! :=

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 18:14

Jij gaat wel voor een echte uitdaging dieseltje. Via Google kun je heel veel vinden over wanneer je een grotere of kleinere kans hebt om bij te moeten betalen.
De truck met de 'gift' kennen ze al lang bij de douane. Staat zelfs op hun FB pagina :D

Grainey schreef:
nd423 schreef:

Handig koffertje Silly.

Ik ben wel benieuwd naar een foto? Ik ben zelf ook bezig met een landschap (geen foto, schilderij van 50*50) en ik moest er heel erg aan wennen, maar nu ik een heel eind verder ben, komt het er toch beter uit dat ik dacht :) Ik dacht altijd dat des te groter des te beter, maar nu weet ik het niet zo zeker meer...

Bij deze. Ik vind vooral de kop van de linker koe niet mooi.
Afbeelding

Ik denkt dat het bij een schilderij anders is, omdat je dan niet vast zit aan blokjes van 2,5 mm.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 19:10

Ik bedoelde dat ik een diamond painting heb van een schilderij en niet van een foto, tenminste ik dacht dat die van jou een diamond painting van een foto is? Ik heb zelf het idee dat een diamond painting van een schilderij eerder mooi wordt dan die van een foto gezien het aantal kleuren dat erin voor komt.

Ik vind hem wel mooi, de diepte in de koeien komt er ook goed uit, alleen inderdaad die kop van de linker koe is niet zo duidelijk. Misschien kun je zelf wat aanpassingen doen? Lijkt me zonde om nu te stoppen als je al zo ver gekomen bent.... Ik zou links op de linker kop de lichtbruine lijn van het hoofd doortrekken om te zien of het dan beter wordt, maar dat is mijn ingeving :)

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 20:38

Oh op die manier. Die van mij is ook van een schilderij. Dit was het plaatje.
Afbeelding
Ik maak hem sowieso af hoor en misschien dat ik de steentjes vervang, maar ik ben niet zo heel creatief, dus of het er dan beter van wordt ... :?
Anders hang ik hem waar of ik er alleen naar kijk van grote afstand of in een donker hoekje :)*

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:19

Ik wil me hier ook graag melden! Van mijn zus (Mariska_28 hier op bokt) heb ik een custom diamond painting naar keuze gekregen! Hoefde niet heel lang na te denken, ik heb voor deze foto gekozen:

Afbeelding

Hele gave foto gemaakt door Nanda (http://nandavdeijk.com/) van mijn paardje Hope! Na overleg toestemming gekregen om deze foto te mogen gebruiken zonder logo voor een diamond painting! Echt heel blij mee!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 03:19

Hou er wel rekening mee dat aliexpress de foto gaat gebruiken om aan willekeurige mensen te gaan verkopen.

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 08:09

Je kunt ook vragen of ze het aub niet in hun shop willen verkopen. Daar wordt afhankelijk van de verkoper goed op gereageerd. Er zit ook een shop tussen waar expliciet in genoemd wordt dat ze Je foto niet gebruiken.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 08:33

Er gaat zeker wel een bericht bij dat ik enkel de opdracht geef als ze zekerheid geven dat de foto niet voor andere gebruikt wordt.
Überhaupt eigenlijk belachelijk dat ze zo brutaal zijn om dat soms te doen.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 11:06

Let er wel op dat sommige verkopers het niet zo nauw nemen met dat soort dingen. Het idee dat ze mijn foto kunnen gaan gebruiken en dat ik er niks aan kan doen op zo'n moment heeft mij er tot nu toe van weer houden om een custom diamond painting te laten maken.

En nd423, dan had ik het verkeerd ingeschat, maar ik vind m nog steeds wel supermooi, en inderdaad, gewoon ophangen en zien of je eraan kan wennen :)