daar zijn jullie vrij in wat mij betreft, ik ben vanaf aanstaande zaterdag met vakantie, tot en met 17 september. vanaf dan komt er weer een nieuwe kleurplaat! Misschien dat k vrijdagavond nog een extra plaat plaats, mocht daar interesse in zijn.
Mamsie gaat hem morgen uitprinten (thuisprinter is kapot) en dan ga ik er zsm mee aan de slag! En ik stuur hem ook snel in want ik heb geen geduld
Oh leuk, de nieuwe!! Ik wil anders op 6 september ook wel een nieuwe voor 2 weken plaatsen, dat jij na je vakantie weer verder gaat?
zorro schreef:Oh leuk, de nieuwe!! Ik wil anders op 6 september ook wel een nieuwe voor 2 weken plaatsen, dat jij na je vakantie weer verder gaat?Dat zou top zijn, dankje!!
zorro schreef:Is goed hoor, kleine moeite!Superr! Bedankt dat we dan gewoon kunnen kleuren zoals altijd Ik wil geen week missen
Ik ben er zo'n 2 uur mee bezig geweest en niet zoveel verschillende kleuren gebruikt, daardoor ging het best vlot.
Heb de uil af Zal hem morgen plaatsen! Maar kwam er nu wel een plaat zondag...? (anders zoek ik zelf een tussendoor-projectje haha)