_Annika Mooi koppie, zo met die kleurtjes strepen vind ik ook wel wat hebben, misschien is alleen de snuit wat lang? De oortjes daarentegen vind ik echt perfect van vorm.
RenskeFrea Jeetje, je kon ook echt geen moeilijkere houding vinden, zeg...Sowieso een knap werkje dus. Doet me een beetje denken aan Opa hier. Die kan na een tukje nog weleens wat langzaam omhoog komen, echt ook op zo'n manier.
Bimmerd De schetsen die zijn mooi, zitten hele gave stukjes tussen, maar dat arrogante paard, och, wat een heerlijk plaatje!
Jetske Hoi! Mooie plaatjes ook. Ik ben stiekem wel erg fan van de ezeltjes, och wat schattig. En gewoon lekker uitproberen hoor, dan zal het eens wat minder wezen maar ook daar leer je van.
noox Jij ook hoi en leuk dat je er toch voor gaat! Die eerste is alvast alleen al leuk vanwege het kleurgebruik en verder ziet ie er gewoon best netjes uit. De tweede is gewoon gaaf. Die kleuren in het zwart en de ogen, mooi hoor.
Vandaag nog geen eieren of spannende verhalen, ben een beetje af, dus maar even mijn fotobestand rondgesnuffeld en op dit veulenbeest gestuit. A4tje, opgezet met vulpotlood, ingekleurd met stift, witte gelpen en Gimp.
Pony met een Plan