Hotfix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Re: Hotfix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 23:55

Oh er zitten gewoon 1000 in een zakje #doink# ik dacht een speciale aanbieding

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 09:47

little_birdy schreef:
jeetje dus zonder de toestemming van je vriend gewoon zijn cap gedaan :oo

Haha, nja ik had hem al heel vaak gevraagd of ik wat mocht proberen, maar daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op :P Dus uiteindelijk een mooie letter gemaakt en erop gezet (hij is er uiteindelijk wel blij mee). Hij rijd gemiddeld 4 keer per jaar dus veel wordt het ding niet meer gebruikt. Meneer was bang dat het een beetje homo-achtig zou worden met bling steentjes, maar kan me niets schelen lol ik heb weer een mooie cap gemaakt :') :')

Sita_ schreef:
Nou, heb vandaag zo'n 10.000 steentjes besteld in totaal.. Dus ik kan binnenkort weer losssss... :))

Jeeeej! *\o/* Das een beste hoop!

annelieke92 schreef:
Weet iemand een adresje waar je transferfolie kan bestellen en waar je niet min. €10,- moet besteden? Ik kan nl nog wel even vooruit qua steentjes maat mijn folie is bijna op.

Ik heb ook weer folie nodig, zal eens op ebay kijken... Ik heb ook geen zin eerst 10 euro uit te geven :P

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:52

Nou hier dan het resultaat van gister! Zit nog te twijfelen of ik er nog iets op doe maar dat zien we later wel!
Zijn trouwens crysal ab ss16 steentjes, wilde eerste gewone crystals maar ben blij dat ik deze heb genomen, glimmen gezelliger :+

Afbeelding

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:00

ow die kikker heb ik even gekopieerd :D die is wel erg gaar ;) denk dat ik hem blauw roze ga maken voor mijn oma op een leuke handoek

vraagje

wie kan mij Stal Groote in mooie letters maken voorop een deken?
of is er iemand die daar tijd voor heeft ?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:02

wat voor deken?
ik zou t wel willen proberen :)

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:05

het is een zwarte fleece deken daar moet het op, ik heb zelf het haflingerlogo al op de ene kant met gele steentjes nu moet ik nog stal groote maken maar kan echt niks verzinnen met een mooie letter zelfs niet via wordt, heb 3mm steentjes geel in overvloed

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:12

wat is nou eigenlijk de beste?
kwa apparaatje?
aangezien er best veel zijn...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:15

farahtjuh schreef:
het is een zwarte fleece deken daar moet het op, ik heb zelf het haflingerlogo al op de ene kant met gele steentjes nu moet ik nog stal groote maken maar kan echt niks verzinnen met een mooie letter zelfs niet via wordt, heb 3mm steentjes geel in overvloed

Ook al op glittermotifs gekeken? daar staan meerdere lettertypes die je kunt knippen en plakken in bijvoorbeeld paint

http://www.glittermotifs.nl/c-220210/alfabet/

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:21

funnygirl1 schreef:
wat is nou eigenlijk de beste?
kwa apparaatje?
aangezien er best veel zijn...

De goedkoopste heb ik nu een dikke anderhalf jaar mee gedaan, maar wilde graag iets professionelers omdat ik het zoveel gebruik. Maar de allergoedkoopsten zijn ook goed hoor, geen problemen mee, die heeft volgens mij bijna iedereen hier!

yvonnedv schreef:
farahtjuh schreef:

Ook al op glittermotifs gekeken? daar staan meerdere lettertypes die je kunt knippen en plakken in bijvoorbeeld paint

http://www.glittermotifs.nl/c-220210/alfabet/

Kijk idd eens op Glittermotifs en stel zelf wat samen :)

@ Fabienne Z: heeee dat heb je leuk gedaan zo schuin! :D AB vind ik zelf nooit zo mooi, beetje te kitscherig, maar het komt op je foto wel leuk uit :) Ik heb ook ss16 op mijn cap met tussenruimtes :)

Nou mijn nieuwe vacuum hotfix applicator is al binnen na 2 dagen! Wat gaat dat snel, geweldig. Heb er ook steentjes bij gekregen maar vindt ze allen spuuglelijk en goedkoop eruit zien :') :') Ben erg benieuwd hoe het werkt, moet het nog gaan uittesten :)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 17:34

wat is zo'n vacuumding?

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 17:48

Hoeveel kost de allergoedkoopste applicator en waar zijn die te koop?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:04

oehh ik heb vandaag mijn neon steentjes binnen gekregen :D

Afbeelding

en had een mixzakje studs gekregen en gee zin om die te gaan sorteren }>
dus maar leuke regenboog dingetjes maken dan

Afbeelding

nu weer bedenken waar het op mag :+

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:37

Hotfixsteentjes schijnen oplichters te zijn, niet bestellen dus!! (zelf geen ervaring mee..) ^

IloveGuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 19:22

okee bedankt

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 20:08

@ILoveGuus, ik zou voor 1 van de laatste 2 links gaan.

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:14

niet bij hotfixsteentjes bestellen! die staat op de lijst van oplichters, was een site waar het op stond maar die weet ik niet.
Niet doen dus!!!

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:36

corientjuhh schreef:
wat is zo'n vacuumding?

Uhhmmm van het merk Viva Decor, de Glitz-up. Tsja hoe zal ik het uitleggen, je zuigt het steentje op , dan plaats je het waar je wil, laat los, het wordt verwarmd en het zit vast :) Met de normale applicator wil de steen er nog wel eens uitvallen en sommigen worden niet warm genoeg. Deze is o warmte instelbaar! Vind hem er fijn, heb even een oude handdoek van m'n moeder bewerkt om te oefenen :)

Iloveguus, de applicators zijn hetzelfde zoals ik het zoe in de laatste twee links, je hebt het meest wat aan transferfolie, stickypen werkt voor geen meter (bij mij niet, gebruik maar een pincet). Steentjes ligt aan hoe mooi de kwaliteit is, dat kun je nu niet beoordelen (het zijn iig geen dmc's). Dus neem de goedkoopste zou ik zeggen en bestel goede steentje sbij :)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:55

Jah mijne word volgens mij ook nie warm.genoeg als ik kleine dingen heb op de folie verwarm ik 10 seconden per stukje
En gewoon per steentje 3 seconden ofzo

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:02

Maiska schreef:
stickypen werkt voor geen meter

Ik vind het juist ideaal

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:09

Ik heb de potloodvariant en kan ook niet zonder. Ik heb ook een pincet, maar die gebruik ik alleen om foutgeplaatste stenen te verwijderen.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 08:52

Yvonne en Tammy, echt? Ik heb ook zon witte potloodvorm, daar kun je ook mee tekenen op kleding enzo. De helft van de tijd blijft het niet sticky-en bij mij, ik vind het met de pincet echt fijner. Misschien moet ik het toch nog maar eens een kans geven dan ;)

Corientjuhhh, ja dat is bij mij met de gewone applicator ook zo. Maar ik kreeg laatst een lading stenen die dus heeeeeel lang erover deden warm te worden, en ik vroeg me af of dit aan mijn applicator lag (aangezien ik de verkoper mailde en die me dat vertelde). Moet het eigenlijk nog uitproberen , hopelijk vandaag :)

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:32

Ik wist niet eens dat je met het potlood ook kon tekenen, maar ik vind hem echt heel fijn werken. Het pincet vind ik zo'n gepriegel. Steentjes die 9 van de 10 keer er tussen uit vallen en op zijn kop of op de verkeerde plek belanden (of ik ben gewoon niet handig genoeg 8-) ). Met het potlood pak ik ze zo op en zet ze heel gemakkelijk op de juiste plaats en natuurlijk valt er wel eens 1 af, maar ik vind het makkelijker dan de pincet.