Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Welkom Macchiato!
Bij de Hema hebben ze 4 kleuren wol voor naalden 8: http://www.hema.nl/winkel/breien
Of anders kun je het proberen bij de Wibra of Zeeman. Die hebben vaak ook dikkere wol.
@Desiree: eigenlijk heb ik al besloten dat ik die baan niet wil. Voor mezelf een lijstje gemaakt met de voors en tegens en er zijn meer tegens dan voors..... Maar ik wacht het morgen af! Misschien hebben ze (al) gekozen voor één van de andere kandidaten. Hoewel er maar 3 in totaal waren
Welkom Maartje1990!
Lekker simpel beginnen, dan blijft het leuk! Ik ben ook begonnen met kleine en simpele werkjes. Met veel oefenen, uithalen, overnieuw beginnen, komt het heus goed. Als je trouwens vast zit met een breiwerk/vragen hebt: gewoon posten! Er is altijd wel iemand die een oplossing heeft!
Ja, dat wordt leuk: 2x Maartje
patpen schreef:Welkom Macchiato!
Bij de Hema hebben ze 4 kleuren wol voor naalden 8: http://www.hema.nl/winkel/breien
Of anders kun je het proberen bij de Wibra of Zeeman. Die hebben vaak ook dikkere wol.
@Desiree: eigenlijk heb ik al besloten dat ik die baan niet wil. Voor mezelf een lijstje gemaakt met de voors en tegens en er zijn meer tegens dan voors..... Maar ik wacht het morgen af! Misschien hebben ze (al) gekozen voor één van de andere kandidaten. Hoewel er maar 3 in totaal waren
Welkom Maartje1990!
Lekker simpel beginnen, dan blijft het leuk! Ik ben ook begonnen met kleine en simpele werkjes. Met veel oefenen, uithalen, overnieuw beginnen, komt het heus goed. Als je trouwens vast zit met een breiwerk/vragen hebt: gewoon posten! Er is altijd wel iemand die een oplossing heeft!
Ja, dat wordt leuk: 2x Maartje
Maartje1990 schreef:uithalen?..... hoe dat dan?.... mij maakt 't trouwens (nog) niet uit dat 't nu een beetje fout gaat hoor. Maar om wat ik al gedaan heb dan weer uit te halen
patpen schreef:Maartje1990 schreef:uithalen?..... hoe dat dan?.... mij maakt 't trouwens (nog) niet uit dat 't nu een beetje fout gaat hoor. Maar om wat ik al gedaan heb dan weer uit te halen
Nee, niet nu dit werk uithalen! Maar het zal vast wel een keer gaan voorkomen dat je een breiwerk (gedeeltelijk) moet uithalen. Ik brei (pas) 35 jaar en heb echt in die jaren wel wat uitgehaald. Maar voor nu zou ik gewoon lekker doorbreien en oefenen. Bovendien: van je fouten leer je
Danseresje schreef:Hier bij mij in de stad een goudmijn aan wol gevonden. Is twee keer per week paar uur open, een hele loods vol met dozen en dozen en dozen wol. Ook katoen trouwens. Er was hier ooit iemand op zoek naar wat dikkere katoen dacht ik?
Maartje_M schreef:Iedereen aan de sokken hier? Daar ga ik me niet aan wagen voorlopig