Sorry mensen ik had gezegd dat ik wel even foto's zou maken van hoe je aan de binnenkant of buitenkant gaat haken maar ik heb het de afgelopen week zoo druk met school dat ik er nog geen tijd voor heb gehad Ik zal het posten zo snel ik tijd heb
volgens mij kan ik nu vanuit het boekje de kettingsteek, halve vaste en vaste...
alleen van de patronen, nee daar snap ik niks van haha
Als je die steken al kan dan is het alleen nog maar een kwestie van de patronen doorzien veel meer heb je qua steken eerst niet nodig. Typ eens de eerste 2 of 3 rijtjes van het patroon, dan kunnen we je vast op weg helpen.
Lekker dichtbij en niet eens duur! Volgens mij ben ik nog alleen ook. Bij een bedrijfje. Leek me toch wel verstandig anders ligt het hier ook maar
Anoniem
Geplaatst: 08-03-10 10:22
Dit is het patroon voor het hoofd.
ro 1: 2 l, 6, v in 2de l vanaf haaknaald ro 2: 2 v. in elke v. rondom (12 stkn) ro 3: *1 v., 2 v. in volg. v.* herh. 6 keer (18 stkn) ro 4: *2 v., 2 v. in volg. v.* herh. 6 keer (24 stkn) ro 5: *3 v., 2 v. in volg. v.* herh. 6 keer (30 stkn) ro 6: *4 v., 2 v. in volg. v.* herh. 6 keer (36 stkn) ro 7: *5 v., 2 v. in volg. v.* herh. 6 keer (42 stkn) ro 8-18: 42 v.