Iemand interesse om mijn pony na te tekenen? Achtergronden mogen weggelaten worden En zijn vieze staart op de eerste foto mag gewoon zoals hij hoort te zijn
Ik wil graag een aanvraagje doen en ik wil er best voor betalen (tot 10 euro ongeveer, of natuurlijk lager) voor de eigenaar van mijn verzorgpony, haar andere pony gaat weg en ik wil haar graag een tekening geven. Voor foto's even pb'en.
Zo uhet heel leuk vinden als iemand widona of yvanka zou willen tekenen Gezin al die mooie foto's maken wel volgens mij niet veel kans, maar proberen kan sltijd
_Bitje_
Geplaatst: 29-10-11 22:30
hier weer een paar fotos van Beau, misschien kunnen jullie er wel iets mee
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 30-10-11 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn!
nog iemand met een hond erbij? touw en achtergrond mogen weggelaten worden wil evt. bij een mooie tekening of schildering overnemen als mogelijk voor een prijsje
Ben erg benieuwd of er pb'tjes komen met het resultaat! (eventueel heb ik ook wel andere foto's via PB)
wicky_fonske
Geplaatst: 03-11-11 00:10
zou iemand tegen volgende week deze foto willen natekenen/schilderen, is voor de verjaardag van men vriendin en kzou haar willen verrasen met een tekening van 1 van haar paardjes liefst de zwarte (mag ook allebij te samen ) als verjaardagscadeautje hopelijk doet iemand dit voor me (eignlijk voor men vriendin XD) !!!