zooo ben hier al een klein poosje niet gweest, en gelijk weer nieuwe dingen en mensen erbij !
zou even weer bij gaan taxeren, scheel weer een hoop werk als ik keer weer ooit wat plaats

@ zosja, ik zou er nog even niets voor vragen ! gewoon veel oefenen, dan word steeds beter, en kun je wat gaan vragen,
meer kleur, en meer diepte zou ik graag zien !
@smeetjoew, leuk gedaan ! ik kan me die rechterbil helemaal al voorstellen, dan zou het plaatje inderdaad een stuk meer kloppen, ben benieuwd hoe hij word ! erg mooi hoofd, 40 euro
@kikosvik..(sorry verkeerd geschreven ?? ) je tweede foto is inderdaad al een stuk mooier ! maar denk erom, schaduwen zijn niet altijd zwart ! ga eens experimenteren met paarse rode schaduwen etc , 10 euro !
@cyntje , erg mooi gedetailleerd, zie ik niet zo heel vaak bij potloodtekenen ! die oren staan er wel een beetje apart op, kijk er iig beetje raar tegenaan,, 40/45 euro!!
@marloez : leuk ! keer weer heel wat anders, leuke vrolijke kleuren, paard komt er mooi op uit..
60 + ! en zeker nog meer voor de liefhebber !!
@tinkertom GEWELDIG,

@ horseydude : haha denk een foutje van je, eerst even goed lezen hea(A)
nu heb je wel tekeningen geplaats zie ik, vind de 1e ook zeker het allermooist, 30 euro
de tweede kijk ikb eetje raar tegenaan, hadden van mij meer verschillende kleuren tinten in gemogen voor diepte etc..
voor de tweede 15 euro, voor de derde zal k niets vragen, beetje aparte verhoudinge, en hij oogt niet `af `.
misschien kun je er ook bijzetten wat de formaten zijn ?
zooooooooooo ik ben weer bij

en zoveel moeite is het niet hoor, kwas met 10 / 15 minuutjes klaar...
en voor degene die zeggen, dat je er wel heel wat voor over moet hebben, taj dat moet ook:P anders loopt dit topic ook niet als er niet getaxeert word haha
en voor degene die zeggen dat ze er slecht in zijn, boeiie, neem bijvoorbeeld 1 van mij, die is van 75 tot 400 getaxeert. heel verschillend, ik verkoop hem voor 70 denk ik

ik moet erbij zeggen dat ikw el zuinig getaxeert heb hoor !