Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb het niet in me geloof ik
)

ik vind schilderen heerlijk, een beetje klodderen tot het ergens op begint te lijken
met tekenen heb ik steeds het idee dat als ik een fout maak dat ik de hele tekening heb verpest
ik vind je arend heel mooi! Is hij al af of is het een work in progress? Ik vind hem nu al heel leuk namelijk, ik hou wel van dat een beetje simplistische. De schaduwen in het wit zijn mooi geworden, het lijkt al net een verenpak terwijl er verder weinig details in zitten. 

.)
. Dat onderwerp ligt je. Sam wordt ook mooi.
. Je eiige ijsvogel ook
. En je doggo in driehoek ook, het wordt saai zo. Die laatste vind ik t leukst.
.
nat verven als in alles afronden terwijl het schilderij nog niet droog is? Jeika schreef:Inderdaad seven, soms vergeet je even dat ze niet echt zijn
Heel mooi je werkje, is dat in het hout gebrand?
@_san87_ nat en droog verven, nog nooit van gehoord! Wat is het verschil? Wat houdt het überhaupt in?nat verven als in alles afronden terwijl het schilderij nog niet droog is?

Is het een boekenlegger? 

Prachtige heldere kleuren zitten er bij. Citaat:@Jis_: heel gaaf zo’n replica! Is het iets in opdracht of iets wat je thuis wilt hangen oid?
geweldig! Met pasen ook echt op gelopen of alleen voor de paasversiering in huis?
Waar je op kan letten, bij een referentiefoto, als je bijvoorbeeld een geheel konijn van voren tekent is, hoe lang zijn de oren in vergelijking met de lengte van de kop en dat weer in vergelijking mat het lijf. De breedte van het breedste deel van de oren en de afstand tussen de ogen. Als je dat allemaal na gaat kom je heel dicht bij de juiste verhoudingen.
Staart links van het papier laten lopen misschien?
posje schreef:Wat leuk!Hoi allemaal, ik kom even inbreken. Kijk altijd met verbazing en bewondering naar jullie tekenkunsten en zou graag zelf leren tekenen (alleen ooit op de middelbare school getekend). Hebben jullie tips voor een goede online cursus voor een echte beginner? Ik zou liefst dieren willen leren tekenen.
Ik val in herhaling, maar ik kan je het Youtubekanaal van Aaron Blaise van harte aanraden, zeker voor dieren. Alleen al door te kijken naar hoe hij tekent tijdens zijn livestreams of in de speedpaints, kun je veel leren.
Via zijn website (http://creatureartteacher.com) biedt hij ook cursussen aan - momenteel is er vanwege de lockdown veel on sale, dus je kunt de cursussen voor vrij weinig krijgen.
Wat een leuke hond ook! posje schreef:Hoi allemaal, ik kom even inbreken. Kijk altijd met verbazing en bewondering naar jullie tekenkunsten en zou graag zelf leren tekenen (alleen ooit op de middelbare school getekend). Hebben jullie tips voor een goede online cursus voor een echte beginner? Ik zou liefst dieren willen leren tekenen.
. De schoenen draag ik gewoon, zitten heel fijn.