Die zijn allebei heel leuk! Vind de eerste plaat erg leuk, daar zou ik me ook wel een poos mee kunnen vermaken
Die op de vorige pagina zijn ook allemaal heel mooi geworden. Weet alleen niet meer van wie ze allemaal zijn
Ik ben met een mandala bezig. Eentje met heel veel priegel vakjes, dus daar ben ik nog wel even zoet mee.. Ik heb nu blauw- en roze tinten er in zitten, maar wat zal ik daar nog bij doen? Geel en oranje?
Heb er ook weer een paar, nog niet geplaatst geloof ik. Ik kleur kaartjes, maar wil binnenkort wel weer gaan kleuren op A4.
Lisette0
Geplaatst: 02-09-15 20:12
Oeh, die zijn echt super leuk! Die laatste heb ik geloof ik in m'n mandala boek staan, hihi.
Ik kwam een tijdje geleden een gaaf boekje met kaarten tegen, met teksten er op voor verschillende gelegenheden. Vond ze heel leuk, maar ik stuur nooit kaarten, dus heb er niet echt wat aan
MadelonSunny
Geplaatst: 02-09-15 20:22
Ik heb vandaag mijn eerste kleurboeken gekocht Wat hebben ze er veel bij de Action! Ik heb er 4 voor maar €5 meegenomen Net begonnen met de eerste
Marieke1495
Geplaatst: 02-09-15 20:31
MadelonSunny schreef:
Ik heb vandaag mijn eerste kleurboeken gekocht Wat hebben ze er veel bij de Action! Ik heb er 4 voor maar €5 meegenomen Net begonnen met de eerste
Ja echt superleuk! Die linker was € 1,99 maar daar zitten 160 kleurplaten in en de anderen allemaal € 0,99. Van dat middelste groene boek waren ook nog 4 soorten
Er komen hier weer echt prachtige kunstwerken voorbij
Marieke1495
Geplaatst: 02-09-15 20:54
MadelonSunny schreef:
Ja echt superleuk! Die linker was € 1,99 maar daar zitten 160 kleurplaten in en de anderen allemaal € 0,99. Van dat middelste groene boek waren ook nog 4 soorten
Hoeveel kleurplaten zitten in die andere 3? Heb die meest linker al geloof ik
Ik meld me hier!!! Ook groot fan van dat soort dingen. Het liefste maak ik die tekeningen helemaal zelf. Dat is dan officieel doodlen Maar ik vind het wel heel leuk
Anoniem
Geplaatst: 11-09-15 19:19
Lisette0 schreef:
We zijn inmiddels 2 weken verder, maar mn mandala is bijna af Vanavond krijg ik hem nog wel af. Hij is heel vrolijk geworden