Ook super tevreden over deze site! Zeker aan te bevelen...
Annebet_
Geplaatst: 02-12-12 12:26
Bedankt voor de leuke reacties
Karin_Mylo, dit is mijn logo:
de tekst moet er dus nog onder komen.
Is kopen via Ebay de meest voordelige manier volgens jullie? Ik ben op zoek naar degelijke maar toch niet al te dure steentjes De steentjes die ik nu gebruikt heb, komen van bij hotfixfanaat, maar daar las ik enkele pagina's terug niet zo'n goede commentaar over?
Nog 1 vraagje, Als ik iets op een t-shirt wil hotfixen, kan dat ook op zo'n gladdere stof ?
kojack
Geplaatst: 03-12-12 10:19
tringtring_ schreef:
Nog 1 vraagje, Als ik iets op een t-shirt wil hotfixen, kan dat ook op zo'n gladdere stof ?
Gladde stof kan ook hoor
Bella123
Geplaatst: 03-12-12 11:13
Je moet wel even opletten wat voor stof het is. Sommige gladde stoffen (bodywarmers bv) smelten snel dus dan moet je goed opletten dat je niet te lang verwarmt!
Ik ga voor een vriendin de naam van haar paard op haar deken maken. Nu is het een deken van Harry's Horse van Royal Horse Academy, en die tekst staat dus al aan de ene kant van de deken. Ze wil graag hetzelfde lettertype aan de andere kant gehotfixt hebben. Iemand een tip/idee welk lettertype dit is?
Au3
Geplaatst: 03-12-12 11:54
Ik heb vrijdag een mooie deken gefixt voor mijn vriedin. Als dank dat ons veulen bij haar op stal mag tijdens het afspenen. (heb de foto snel met de pfoon genomen ndat de folie eraf was, vergeten om de deken even uit te leggen.) grr, de foto wil niet ondanks dat ie kleiner is dan 800 pixels, dan maar een link http://i16.photobucket.com/albums/b50/a ... AG0182.jpg
Eindelijk ben ik er over uit wat er op mijn wedstrijd broek gaat komen en op mijn jasje... heb het eerste deel klaar... zal als k t af heb ff foto's posten
trouwens... dat mag toch wel? iets achter op je wedstrijdbroek maken? (ik heb welgeteld al wel 1 bb wedstrijdje gereden ) dus ben niet helemaal bekend met de regels...