Iemand die Ponitha misschien wil vereeuwigen op papier Ik kon niet kiezen, misschien kunnen jullie me verrassen met een foto uit mijn profiel.
hinke_1985
Geplaatst: 18-10-11 16:05
Misschien is er iemand die het leuk vind om mijn poowny te tekenen?
Keira:
Mocht je haar leuk vinden als tekenobject, dan hoor ik het graag van je via PB. Ik heb ook andere foto's voor het geval je een andere pose o.i.d. zoekt?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 19-10-11 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Drie afbeeldingen in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen per post zichtbaar zijn.
Uh sorry lukt me niet om te foto zichtbaar te krijgen, weet iemand hoe dit moet?
Anoniem
Geplaatst: 21-10-11 12:40
Alstjeblieft (in imagehack even op de foto gaan staan met je muis, dan rechtermuisknop, afbeeldingsurl kopiëren, en dit tussen de 'img'code van bokt zetten)
Ik teken ook als iemand een leuke foto van zijn of haar pony heeft, graag alleen het hoofd. Mag je pb'en
lisch
Geplaatst: 22-10-11 19:12
iemand zin om 1 van deze fotos te tekenen verven? mag ook via pb mijn 2 schatjes http://i55.tinypic.com/aau13k.jpg of deze zonder veulen vind ik ook mooi maar vind dan de achterbenen beetje vreemd of alleen haar hoofd http://i55.tinypic.com/2hf8ig9.jpg ben heel benieuwd of iemand 1 of meer de moeite waard vind!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 23-10-11 01:28, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn!
wicky_fonske
Geplaatst: 23-10-11 21:15
hier nog een fototje hopelijk spreekt die iemand aan ! schilderen/teken/.... maakt niet uit !! graag pbtje als je het tekent
kunt bij ons kiezen uit meerder Welsh pony's. Geen ster in het plaatsen van foto's hier op bokt dus als je een pb met mail adres doet kan ik altijd wat mailen.
Caro_Vladi
Geplaatst: 24-10-11 23:41
Is er iemand die een van mijn paarden zou willen tekenen?
Dit is Barichello. (Bij deze foto zou ik graag het zadel en in ieder geval de teugels weg willen laten)
En dit is Vladimir, hij is helaas niet meer geschikt als rijpaard vanwege een medische aandoening. Sinds een jaar staat hij met pensioen op de wei te genieten. Helaas staat hij behoorlijk ver weg waardoor ik hem niet zo vaak op kan zoeken als ik zou willen. Ik mis hem ontzettend dus een mooie tekening van hem zou geweldig zijn
Mocht een van de paarden je aanspreken ik heb nog véél meer foto's! Stuur gerust een pb
Mocht er iemand zin/ambitie hebben om eens een klassieke aanspanning te tekenen/schilderen, hieronder onze perlino Welsh Cob hengst voor de demi-tonneau (liefst zonder achtergrond)
Het zou ook wel leuk zijn, mocht ik onze ruiter kunnen verrassen met een tekening/schilderijtje (dan wel graag even de veiligheidshelm vervolledigen)
Voor wie de hengst eens zonder tuig/zadel wil zien, kan je terecht op volgende link