O, sorry, ik zal wat duidelijker zijn, ik bedoel van de tweede, de kaaklijn loopt een beetje raar.
roosjelove
Geplaatst: 02-01-11 19:06
Ik heb vandaag een geprobeert om met kleurpotloden te tekenen in plaats van in zwart-wit. Heb zomaar een potlood tekening gepakt en heb hem overtekent. schaduwen, contrast en kleur zijn slecht te zien, maar als je wat dichter op het beeld kijkt zie je het wel redelijk. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. voor manutjuh:
die vind ik echt gaaf! Vind alleen het neusgat een beetje raar, maar ik heb ook nog niet naar de foto gekeken dus kan net zo goed zo horen complimenten hoor!
Prachtig RightOn!! Hij is echt echt heel striking (wat is daar het Nederlandse woord voor ). De kleuren passen perfect bij elkaar, en de achtergrond loopt heel mooi over in het paard. Echt een topwerk! Hij lijkt trouwens ook sprekend, want ik herkende er direct het paard van Smeetjoew in !
_Jody_
Geplaatst: 03-01-11 20:43
Wauw dat is echt gaaf gemaakt, goed van jou zeg
lau4lau
Geplaatst: 03-01-11 21:12
wauw righton, wat mega mooi gemaakt zeg! ik wist al dat je mooi kon schilderen, maar ik verbaas me toch elke keer weer! ook mooie kleuren gekozen!
__Karlijn__
Geplaatst: 03-01-11 22:19
Ik ben gisteravond ook even aan de slag gegaan, weet zo niet meer van wie ´t paard was. Het gaat mij er meer om dat het een mooi schilderij wordt, dan dat hij op het paard lijkt
Met flits, hij was hier nog nat, dus hij licht een beetje op
roosjelove, leuke tekening zo met kleurpotlood, ik doe het je niet na. Vind het oog alleen wel een beetje aan de kleine kant voor een paard, maar vind het verder ontzettend leuk gedaan!