Wauw leven in de brouwerei Ik heb het ook erg druk....ezelruin die wegloopt en vervolgens van 6 tot 3 uur aan het zoeken ben, mank loopt, ezelkeuringen, veel heeel veeeel armbandjes....
Hier ook even rustig. We zijn de woonkamer aan het verbouwen dus zit midden in de zooi. Maar als dat achter de rug is wil ik zeker weer wat gaan maken.
paxine
Geplaatst: 29-06-10 10:03
Heb speciaal voor jullie gisteravond nog foto's gemaakt
Armbandje van aventurijnchips en zilver
Armbandje van gemixte edelsteen chips
Vier armbandjes van parelmoer kralen
Parelmoer nuggets en schelp kraaltjes
Wilde zoetwaterparel,cateye en zilver
Rode glaskralen en zilverkleurige metalen kraaltjes
Rozekwarts met amethyst en zilver
Twee setjes van roze glaskralen met zilver en de andere met metaal.Met bijpassende oorbellen
singasong
Geplaatst: 29-06-10 11:25
Iedereen druk dus met andere dingen
Paxine, leuke armbanden heb je gemaakt. Zijn die allemaal besteld bij je? of ga je ergens staan met sieraden? Persoonlijk vind ik het jammer dat je slotjes niet net zo glimmen als het overige 'zilver' wat je hebt gebruikt
paxine
Geplaatst: 29-06-10 11:44
Nee ik had gewoon opeens een "wave" Ik neem ze zaterdag trouwens wel mee dan ga ik bij mij op stal staan met een kraampje met m,n frontriemen.Er wordt door een rijvereniging kringkampioenschap gehouden precies bij ons op stal.Dus heb ik gevraagd of ik dan niet mocht komen staan met een kraampje.Dat vond de organisatie een leuk idee dus zo geschiede. Ik heb geen andere slotjes meer liggen helaas en "in het echie" valt het reuze mee hoor Dan blingen ze wel de pan uit
singasong
Geplaatst: 29-06-10 12:25
Leuk Paxine, hoop dat je veel mag verkopen
Hieronder het setje met de crackle-kralen (zwart/doorzichtig). Had ook nog oorbellen maar die kreeg ik er niet bij op de foto.
Bedankt Deedee! Ik heb ze alleen nu besteld bij de Kralenbaas. Daar hebben ze nu ook 15% korting op alle glaskralen. Moet je wel bij de kortingskode 'glas' invullen. En ik had nog bunuspunten gespaard dus die ook meteen ingeleverd. Als ik de opdrachtjes klaar heb zal ik een foto maken
ik maak ze ook! kocht laatst een heleboel 'bestaande armbandjes' bij de action die van parels waren, kon ze krijgen in creme achtig, parekleur achtig, grijs, zwart en paars, heb de parelkleurachtige genomen en ben aan het werk gegaan! heb tot nu toe 3 leuke armbandjes gemaakt, iemand interesse? ook heb ik een bedelarmbandje gemaakt, vond ik erg makkelijk, maar vooral leuk!
Van de ivoor/taupekleurige van de action had ik inderdaad mijn ketting en armband gemaakt voor bij mijn bruidsjurk. Die kleur pastte precies bij mijn jurk. En ik heb me toch leuke reacties gehad.
Ayla
Geplaatst: 13-07-10 20:16
hier de foto's. het is geregen op ijzerdraad, op de laatste foto zie je goed hoe die hoort.