En om 5 pagina's terug te taxeren is voor jullie inmiddels misschien een eitje, ik ben er wel even mee bezig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoSav schreef:TinkerTom: 1. Ik vind hem wat mat, en ook de hoek vind ik niet zo goed gekozen, daardoor lijkt hij optisch iets vervormd. 45 euro.
2. Nog matter, en daardoor mist hij echt uitstraling. 35 euro.
3. Mist nog steeds een echt kleurenpalet, nog steeds wat flauw. 50 euro.
Een opmerking: je copyright mag wat minder prominent in beeld.
En belachelijk veel geld schiet mij een beetje in het verkeerde keelgat. Vind je meer dan 3000 euro voor een paard dan ook belachelijk? Het gaat hier om een luxeproduct, niet om een pakje boter, pak melk en een bloemkool bij de buurtsuper. Dit staat los van je eigen uitgavepatroon en of je een hoge of lage dunk hebt van portretschilderijen.
TinkerTom: ik vind hem wat groezelig en hij mist wat kleur en diepte: er zou net wat meer pit in mogen, maar vind hem al meer aanspreken dan wat je eerder liet zien. 70 euro.
JoSav schreef:Taxeren kost mij zeker een uur of twee hoor. Laat dat even duidelijk zijn. Het is geen klusje van 10 minuten.
smeetjoew schreef:Oh har har har!Jij kan realistisch tekenen zeg! Kan me herinneren dat jouw stijl er ietsjes anders uitzag, als ik het me goed herinner.
HorseyDude schreef:Sorry sorry iedereen: het gaat dus om TEKENINGEN van jezelf en dus geen FOTO'S van jezelf..... maar dan? Maar waarom staat er dan ook iets over fotografie in het begin?