Amethyst_ schreef:Leuk topic! Ik zal even brainstormen en dan zet ik m er morgen op..
Leuk! Doe maar rustig aan, dan wacht ik nog op jouw inzending en dan ga ik beoordelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amethyst_ schreef:Leuk topic! Ik zal even brainstormen en dan zet ik m er morgen op..
Dan doe ik de volgende ronde wel weer mee

Dus aub niet meer inzenden vanaf nu! 
) Maar ik wilde toch even de uitslag plaatsen, zodat we weer verder kunnen met het topic!
Het enige wat ik minder mooi vind is het zinnetje 'Je laat mij lachen', persoonlijk zou ik dit iets anders geformuleerd hebben, maar dat is gewoon mijn gezever
Het loopt goed, fijn gedicht.
Gewoon blijven oefenen!
Op sommige plekken loopt het niet helemaal naar mijn idee, in vergelijking met de rest van je rijmschema 'ja die, die heeft wel veel meer macht', is naar mijn mening bijvoorbeeld te lang in vergelijking met de rest, persoonlijk had ik er van gemaakt; 'ja die heeft veel meer macht', of iets dergelijks, nu zit er door de comma een pauze in, en dan de herhaling van 'die', wat het ritme een beetje verstoort. Hetzelfde bij 'Ja net diegene die het met zijn verstand doet', te lang, vind ik.. ik zou ervan gemaakt hebben; 'diegene die zijn verstand gebruikt' ofzo. Erg fijn stuk verder!
Op sommige plekken vind ik hem iets te 'afgezaagd', tja, moeilijk uit te leggen, te kort zeg maar, maar dat is waarschijnlijk ook iets wat je expres hebt gedaan, dus daar verder geen commentaar op. Wat ik erg leuk gevonden vind is 'aantrekkingskracht', dat is dan ook weer een vorm van kracht waar ik zelf nog niet eens was opgekomen. 

zie hieronder 
Miss_Mo schreef:Wie zecht dat de sterkte
Uitmaakt voor de winaar
Wie zegt dat sterkte
Het beslisende lot is
Wie zegt dat kracht
De winnaar zal bekend maken
Wie zegt dat kracht het sterkste is van allemaal
Wie zegt dat slimheid
Nooit zal kunnen winnen
Ja die gene die dat zegt
Die vecht enkel met zijn macht
(mislukt maar ik maak nog een mooiere)

Fijn stukje dus, al klopt het op sommige stukken niet helemaal.