Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus het is gebleven bij wat eerste schetsen (waar geen touw aan vast te knopen is maar ik plaats ze voor de lol toch maar) en wat gekrabbelde herten. Toch nog aan de prompt voldaan dus 

vikawiek schreef:Die citrus had ook last van blauwe maandag
En vooral je werk voor de challenge alsnog posten hoor! Ik ben heel benieuwd namelijk
Niet het beste voor m’n houding en ik sta gebroken weer op, maar toch werkt het wel fijn of zo
Inmiddels wil ik ook weer een andere kleur op de muur, ga ik het ladekastje in de kamer wrappen, heb ik een idee voor een nieuwe salontafel etc……
En opeens ook een leuk idee voor de kitscherige fotolijstjes die ik tijden terug eens kocht, vond ze te leuk om te laten liggen toen. Het oorspronkelijke idee was om er oude zwart/wit familie foto’s in te doen, maar ik heb te weinig leuke foto’s die de juiste maten hebben. In plaats daarvan ga ik er gekke, vrolijke en kleurrijke tekeningetjes in doen en heb vanavond de eerste gemaakt. Toch nog een beetje in de stijl van de challenge, want er zit een kroontje op.

Ik heb al jaren 25 eekhoornportretten liggen die ik hele graag een keer in hele kleine over de top lijstjes wil steken maar tot nu toe ben ik nog niets tegengekomen wat 1) is wat ik zoek 2) betaalbaar is en 3) waar ik 25 stuks van kan krijgen.
Heb 5 ovale en 5 rechthoekige, waren iets van €0,70 per stuk
die je geschetst hebben zien er goed uit!

vikawiek schreef:Goede oefening Polarize! Zelfs ik als vogelaar vind vleugels nog lastig om te tekenendie je geschetst hebben zien er goed uit!
Ik ben een weekendje op de wadden en heb m'n kleine schetsboekje en wat krijtjes op zak tijdens het wandelen. Tussen de buien door teken ik dan snel wat ik zie, die krijtjes en de regen forceren me om snel en impressionistisch te werken, da's ook weer een goede oefening in niet friemelen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
eens zien of ik binnenkort bij een natuurmuseum langs kan!