Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yavanna schreef:Ja, dat is ook HPL teak witte bies. Het is heel fijn spul, net echt hout, maar makkelijker schoon te maken. en ja, het is echt een hele verbetering.
Hoewel, het ziet er als echt hout uit Annemiek…en wat knapt het op zeg…
Het is de originele vloer, 45 jaar oud, maar gelukkig nog in redelijk goede staat.
Heel blij mee dus!
Fijn dat je ook veel zelf kan, dat scheelt zo veel geld he!
Dus ook onderhoud.
Heerlijk en maandag zijn we weer op de Loosdrechtse Plas, daar liggen we het zomerseizoen
DubbelFun schreef:Dat lijkt me ook veel leuker dan een vaste ligplaats.
Ben je zeewaardig voor Spanje of ga je dan 'binnendoor'??

DubbelFun schreef:2tessa: Gaat mooi worden. Wat een telwerk en elke keer die draden opnieuw opnemen (en daarna nog wegwerken).
Mijn laatste projectje is ook alweer af; hij is erg 'zoet' geworden, leuk voor de paasdagen
3-draads, naaldje 7, simpele vasten in overlopende kleuren.
[ Afbeelding ]
Ik ben niet zo heel goed in uitleggen maar het is eigenlijk echt heel makkelijk en je hoeft dus niet de hele tijd je draad mee te nemen. Tellen wel, echt constant en dat is echt heel moeilijk
Sunshinedaan schreef:Tessa, wat een werk inderdaad, maar mooi! Ben benieuwd als ie af is!
Dubbelfun weer een kleed, heerlijk kauwgombal vibes, leuk weer!
En Lau, ook leuk, diamond painting! Is dat nog steeds 'in'? Ik hoor en zie eigenlijk niemand meer die dat doet?
Ik ben bezig met een armband, wat een sierrand voor om mijn waterfles voor werk wordt. Iedereen heeft dezelfde
Valt nog tegen hoe lastig het is, hoe vaak ik nét het verkeerde draadje te pakken of net dat knoopje verkeerd om![]()
Ik heb al weet ik hoeveel uren hieraan gewerkt![]()
Maargoed, ik weet nu bijna het patroon, dus dan gaat het wat makkelijker.
[ Afbeelding ]
Mijn haakwerk, topje, doe ik in de avond, als ik niet meer genoeg licht heb of als ik te moe ben om na te denken.
Progressie tot nu toe...
[ Afbeelding ]
J0anieke schreef:Zijn er mensen die nog mee doen met de lanarte stitch alongs (kruissteken)? Er komen er 2 dit voorjaar, 2026/1 is een Pasen pakketje voor kleinere ornamentjes en 2026/2 is een lente plaat. Ik denk dat ik die 2e mee ga doen, is een ontwerp van Marjolein Bastin en die vind ik wel erg leuk zover ik zie.