Even kijken hoe ik dat kan doen eieren genoeg hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fijn paasweekend allemaal!

Voor wat betreft de orichidee: hij is denk ik wat te plat. Het lijkt nu alsof de bloemblaadjes plat om het midden heen liggen, een beetje als bij een madeliefje (of zo, ik ben echt een plantenn00b). Ik denk dat als je wat meer oefent met vormen, diepte en vouwen aanbrengen in de blaadjes, het er al heel anders uitziet! De bloem rechts heeft een klein beetje hetzelfde probleem. 

Hij heeft zo'n mooie blik in zijn ogen en ik vind de kleurtinten echt fantastisch. Je raven zijn ook mooi gelukt!
En jeujj, nog een racehorse artist!
Ik heb die foto van Secretariat ook ooit nageschilderd, alleen met een heel andere insteek. 

Google eens op "rabbit drawing anatomy" of iets dergelijks. En ik ben een beetje een vasthangend bandje, maar een Youtubekanaal waar je heel veel van kunt leren over hoe je dat nou benadert, een dier tekenen, is het kanaal van Aaron Blaise. Zelfs door alleen naar zijn "speed paints" te kijken kun je heel veel leren. 
En dan moet je het paard nog schilderen. 
Een studiegenote van mij droeg ook heel veel van dat merk. 

Vorig jaar wel gedaan voor een goose chase van mijn dispuut. Machteld herkent vast wel wat erop afgebeeld wordt. 

Ik heb mijn potlood herder maar terug op gepakt terwijl Galant ligt te drogen (inkt, geen acryl, mocht ik willen) en recht ligt te worden. 

ibbel

)
heel vet!
ik heb pastel wel eens geprobeerd maar kan er echt niet mee overweg. Hoe krijg je die lijntjes zo netjes en strak?
mooie tekening. Je veulentje wordt ook mooi zie ik!

komt uit een scène waar hij toegeeft dat hij bang is om te sterven, dat greep me zo aan.! Gek hoor hoe je zo kan meeleven met een fictief, geanimeerd persoon.
zoals bijvoorbeeld deze, daar zie je wel flink verschil! (De ogen zijn wel een beetje raar
) wel is schilderen makkelijker dan tekenen imo. Maar ja ik blijf door oefenen